Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 21:26 Publikacja: 17.02.2011 14:20
[b]Grzegorz Bors[/b], dyrektor strategiczny i członek zarządu [b]Polskiej Telefonii Cyfrowej[/b] potwierdził podczas Mobile World Congress w Barcelonie, że [b]sieć Era[/b] będzie marketingowo wykorzystywać termin „4G” odniesieniu do swojej sieci HSPA+ 21 i 42 Mb/s. Taką samą strategię przyjmą wszyscy europejscy operatorzy w grupy [b]T-Mobile[/b]. Jako 4G będą komunikowane także usługi LTE oraz usługi dostarczane przez hotspoty WLAN.
Era potwierdza wprowadzenie terminu 4G do swojej komunikacji marketingowej mimo krytyki, z jaką spotkał się [b]Play[/b], komunikując jako 4G swoje usługi dostępu mobilnego Internetu opartego na HSPA+ o przepływności 21 Mb/s. Jak dowiedział się serwis rpkom.pl w Barcelonie, decyzja o wprowadzeniu tej terminologii do reklam operatora zapadła w zarządzie firmy niejednomyślnie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas