Era będzie promować 4G

[b]Grzegorz Bors[/b], dyrektor strategiczny i członek zarządu [b]Polskiej Telefonii Cyfrowej[/b] potwierdził podczas Mobile World Congress w Barcelonie, że [b]sieć Era[/b] będzie marketingowo wykorzystywać termin „4G” odniesieniu do swojej sieci HSPA+ 21 i 42 Mb/s. Taką samą strategię przyjmą wszyscy europejscy operatorzy w grupy [b]T-Mobile[/b]. Jako 4G będą komunikowane także usługi LTE oraz usługi dostarczane przez hotspoty WLAN.

Era potwierdza wprowadzenie terminu 4G do swojej komunikacji marketingowej mimo krytyki, z jaką spotkał się [b]Play[/b], komunikując jako 4G swoje usługi dostępu mobilnego Internetu opartego na HSPA+ o przepływności 21 Mb/s. Jak dowiedział się serwis rpkom.pl w Barcelonie, decyzja o wprowadzeniu tej terminologii do reklam operatora zapadła w zarządzie firmy niejednomyślnie.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rzucili wyzwanie Netfliksowi i Disney+. Coś poszło nie tak

Quibi, aplikację do oglądania krótkich filmów na smartfonach, ściągnięto na 3,5 mln urządzeń. To ...

Microsoft przejął polskiego producenta gier? Wiele na to wskazuje

W polskiej branży gier wideo wrze. Nieoficjalnie mówi się, że gigant z Redmond kupił ...

Technologiczne koncerny pasą się na prasie

Twórcy boją się, że unijna dyrektywa o prawach autorskich na jednolitym rynku cyfrowym nie ...

Mad Box – nadciąga najpotężniejsza konsola w historii

Twórcy hitowej gry wyścigowej „Project CARS” mają ambicję zdetronizować Sony i Microsofta. Studio Slightly ...

Snapchat notuje rekordowe wyniki. Skąd taki renesans aplikacji?

W minionym kwartale z platformy korzystało 13 milionów użytkowników dziennie więcej niż przed rokiem. ...

Naukowcy z Oxfordu: Gry wideo nie mają związku z agresją wśród nastolatków

Opinia, że brutalne gry wideo przyczyniają się do wzrostu agresji w świecie rzeczywistym jest ...