P4 odwoła się od decyzji sądów ws. reklam LTE

Publikacja: 04.11.2013 13:33

P4 odwoła się od decyzji sądów w sprawie reklam LTE. – Całkowicie nie zgadzamy się z zarzutami postawionymi przez T-Mobile – mówi Marcin Gruszka, rzecznik operatora sieci Play.

T-Mobile Polska, który wystąpił o zablokowanie reklam w kilkunastu sądach w Polsce, poinformował przed świątecznym weekendem, że 22 października sądy w Kielcach i Opolu zakazały czwartej komórkowej sieci w kraju „rozpowszechniania reklam promujących usługi telekomunikacyjne, smartfony i inne urządzenia jako już działające w sieci 4G LTE”.

Określenie „4G LTE”, które jest wyróżnikiem kampanii Playa w połączeniu z informacjami dodatkowymi składa się z dwóch elementów: istniejącej sieci HSPA+ określanej jako 4G oraz technologii, która u P4 dopiero się pojawi – LTE.

Play zachęca w kampanii konsumentów do zakupu taryf i urządzeń z LTE w ramach przygotowań do uruchomienia usług w nowej technologii w kilkunastu miastach w Polsce. Swoje pierwsze usługi LTE komercyjnie odpali 12 listopada.

Choć P4 zamierza odwołać się od orzeczeń lokalnych sądów, to jednak musi się też dostosować do ich decyzji. W jaki sposób to zrobi – jeszcze nie wiadomo.

Być może skończy się na zmianie czcionki lub treści w tzw. „legalach”, czyli miejscach na billboardach lub w spotach wideo.

Operatorzy komórkowi walczą na kampanie reklamowe w sądach od dawna, ale dopiero w tym roku zaczęły wykorzystywać decyzje organów sprawiedliwości jako element komunikacji. Polkomtel, operator sieci Plus informuje od niedawna, że wnioski złożone przez Orange, nie zgadzający się z brzmieniem reklamy zestawiającej LTE Plusa z Neostradą, zostały odrzucone.

P4 odwoła się od decyzji sądów w sprawie reklam LTE. – Całkowicie nie zgadzamy się z zarzutami postawionymi przez T-Mobile – mówi Marcin Gruszka, rzecznik operatora sieci Play.

T-Mobile Polska, który wystąpił o zablokowanie reklam w kilkunastu sądach w Polsce, poinformował przed świątecznym weekendem, że 22 października sądy w Kielcach i Opolu zakazały czwartej komórkowej sieci w kraju „rozpowszechniania reklam promujących usługi telekomunikacyjne, smartfony i inne urządzenia jako już działające w sieci 4G LTE”.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu