Reklama

Dla polskich internautów kupujących komórki marka jest najważniejsza

Publikacja: 14.01.2014 09:51

Serwis Skąpiec.pl prześledził czym się kierują polscy internauci wybierając telefony komórkowe. Jak wskazują wyniki raportu, najważniejszym kryterium podczas wybierania telefonu jest producent.

Blisko 29 proc. osób poszukujących aparatu komórkowego uznało, że marka telefonu ma dla nich kluczowe znaczenie. Firmą cieszącą się największym zainteresowaniem był Samsung (26,5 proc.). Miejsce drugie przypadło Nokii (19,7 proc.), a trzecie – Sony (10 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama