Interactive Intelligence przejmuje, by wzbogacić ofertę komunikacji w chmurze

Firma Interactive Intelligence dostawca rozwiązań contact center i komunikacji zunifikowanej podpisała list intencyjny w sprawie nabycia spólki OrgSpan, która oferuje chmurowe rozwiązania biznesowej komunikacji społecznościowej. Transakcja zostanie sfinalizowana w ciągu 30 dni. Wartość transakcji nie została podana.

– Społecznościowe produkty komunikacyjne OrgSpan wzbogacą naszą ofertę technologii komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta – mówi  Bill Gildea, starszy wiceprezes Interactive ds. rozwoju korporacyjnego.

OrgSpan oferuje m.in. rozwiązanie umożliwiające klientom przeglądanie i wyszukiwanie profilów społecznościowych konsultantów contact center według założonych kryteriów.

Pracownicy OrgSpan zostaną włączeni do odpowiednich działów Interactive Intelligence. Wszystkie działania integracyjne mają zakończyć się jeszcze w tym roku kalendarzowym. Interactive Intelligence przewiduje, że transakcja nie będzie miała znacznego wpływu na przychody i inne wyniki finansowe w 2014 r.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

To miała być rewolucja w płatnościach. Wielki falstart Facebooka

Należący do Facebooka komunikator WhatsApp miał umożliwiać dokonywanie płatności. Jednak głośna premiera usługi WhatsApp ...

Diament z internetu. Kreml legalizuje handel biżuterią w sieci

Rosja zalegalizowała handel online wyrobami jubilerskimi z drogocennych kruszców i kamieni szlachetnych. Do tej ...

Paryż uderza w Airbnb

Burmistrz Paryża grozi platformie karą za nielegalny krótkoterminowy wynajem mieszkań. Chodzi o 12,5 mln ...

Amerykanin pokieruje chińskim gigantem. Okiełzna Trumpa?

Dyrektor Disneya ds. streamingu Kevin Mayer został nowym prezesem popularnej chińskiej aplikacji TikTok. Kevin ...

Switch kusi polskich twórców gier

Nintendo sprzedało już ponad 
35 mln egzemplarzy konsoli Switch, 
a we wrześniu zadebiutuje jej ...

Automatyzacja i bezpieczeństwo, czyli jak technologie pomagają odnaleźć się w nowej rzeczywistości biznesowej

Jak skutecznie odpowiedzieć na współczesne biznesowe wyzwania? Eksperci Canon przeanalizowali zmieniający się w wyniku ...