Orange w Polsce i Cinema City rozstają się

Publikacja: 08.12.2011 15:51

Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International.  Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.

W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”.  Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.

– Multikino będzie naszym jednym partnerem – informuje Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP. – W tym roku kończy nam się umowa z Cinema City. Otworzyliśmy przetarg i wybraliśmy najlepszą ofertę. Jednocześnie szukaliśmy sposobu, aby rozwiązać problem ograniczonej liczby kodów, na co skarżyli się klienci. Rozwiązanie pokażemy za tydzień – powiedział dziś Jabczyński.

Do połowy listopada kina sieci Cinema City sprzedały w Polsce ponad 1 mln biletów osobom korzystającym z kodów komórkowego operatora.

Kinowa akcja Orange była prowadzona także przez siostrzane spółki polskiej sieci za granicą. Wojciech Jabczyński informuje jednak, że każda z nich niezależnie wybierała dostawcę.

Cinema City w Polsce ma 30 kin w 19 miastach. Multikino 24 w 18 miastach.

Multikino (grupa ITI) zostało nowym partnerem Grupy Telekomunikacji Polskiej przy projekcie „Środy z Orange, który komórkowa sieć przez ostatnie 3 lata prowadziła w kooperacji z Cinema City International.  Współpraca ruszy z początkiem 2012 r.

W listopadzie grupa TP informowała, że pracuje nad modyfikacją projektu, tak „aby sprostać oczekiwaniom użytkowników”.  Dotychczasowy model pozwalał klientom sieci komórkowej skorzystać z puli kodów (kupowanych za pomocą SMS), z których każdy uprawniał do odbioru dwóch biletów do kina w cenie jednego. Pojawił się jednak wtórny rynek obrotu kodami (m.in. za pośrednictwem Allegro). W efekcie na 950 tys. kodów odebranych od stycznia do połowy listopada br. użytkownicy wykorzystali nieco ponad 0,5 mln.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Telekomunikacja
Do kogo przenoszą się klienci sieci komórkowych. Jest największy przegrany
Telekomunikacja
To już wojna w telefonii na kartę. Sieci komórkowe mają nowy haczyk na klientów
Telekomunikacja
Polski internet mobilny właśnie mocno przyspieszył. Efekt nowego pasma 5G
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Telekomunikacja
Nowy lider wyścigu internetowych grup w Polsce. Przełomowy moment dla Polsatu