Reklama

Intranet 2.0 raczkuje w firmach

Publikacja: 20.02.2012 11:29

Mimo szybkiego wzrostu popularności mediów społecznościowych, firmy dość ostrożnie zaczynają stosować  narzędzia znane z tych portali w systemach komunikacyjnych  wewnątrz organizacji. Intranet 2.0 dopiero zaczyna się popularyzować – wynika z badania IABC (International Association of Business Communicators) i firmy Prescient Digital Media na temat wewnętrznych sieci firmowych. 

Według autorów badnia rozwiązania społecznościowe są wprowadzane ostrożnie, ponieważ  zarządzający mają obawy, że niosą one więcej ryzyka niż korzyści.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama