Reklama
Rozwiń
Reklama

W USA spada liczba klientów kablówek

Rośnie za to liczba gospodarstw, które mają podpisaną umowę na dostarczanie treści telewizyjnych z operatorami telekomunikacyjnymi i z platformami satelitarnymi

Publikacja: 17.09.2012 10:44

W I kwartale tego roku liczba gospodarstw domowych, które odbierały telewizję za pośrednictwem sieci kablowych wynosiła 59,8 mln, o 4,1 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z nowych badań Nielsena, który w USA bada już nie tylko odbiór telewizji, ale także – równolegle –  skalę oglądalności wideo w Internecie (na różnych urządzeniach).

Kablówki pozostają najpopularniejszym źródłem sygnału telewizyjnego, ale z wyników badania wyraźnie widać, że ich popularność powoli słabnie na korzyść operatorów telekomunikacyjnych, których klientów w I kwartale tego roku było 8,9 mln, a jeszcze rok wcześniej – 7,6 mln. Platformę satelitarną miało 34,6 mln (przy 34,3 mln rok wcześniej).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama