Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 31.10.2025 05:12 Publikacja: 17.09.2012 10:44
W I kwartale tego roku liczba gospodarstw domowych, które odbierały telewizję za pośrednictwem sieci kablowych wynosiła 59,8 mln, o 4,1 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z nowych badań Nielsena, który w USA bada już nie tylko odbiór telewizji, ale także – równolegle – skalę oglądalności wideo w Internecie (na różnych urządzeniach).
Kablówki pozostają najpopularniejszym źródłem sygnału telewizyjnego, ale z wyników badania wyraźnie widać, że ich popularność powoli słabnie na korzyść operatorów telekomunikacyjnych, których klientów w I kwartale tego roku było 8,9 mln, a jeszcze rok wcześniej – 7,6 mln. Platformę satelitarną miało 34,6 mln (przy 34,3 mln rok wcześniej).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję? 
 Zaloguj się lub wypróbuj za darmo 
 wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas