Reklama

Petr Kellner dzieli firmę

Publikacja: 31.08.2015 13:10

Przez wiele lat, najbardziej poczytnym artykułem Harvard Business Review był materiał opublikowany w 1990 r., pod tytułem „The Core Competence of the Corporation”. jego autorzy, Gary Hamel i C.K. Prahalad postawili tezę, że firmy powinny się skoncentrować na ograniczonej liczbie działalności, w których mogą odnosić sukcesy – przypomina firma analityczna IDC odnosząc tezę badaczy do rynku telekomunikacyjnego, który nadal szuka dróg rozwoju, wchodząc w coraz to nowe obszary biznesowe.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama