Wideo w sieci powszechnieje

Z wideo on demand korzysta na całym świecie niemal dwie trzecie telewidzów – wynika z badań Nielsena

Publikacja: 18.03.2016 15:39

Wideo w sieci powszechnieje

Foto: cyfrowa.rp.pl

Jak wyliczyła firma badawcza Nielsen, aż 65 proc. osób oglądających programy telewizyjne korzysta z opcji wideo na życzenie. Do tego rozwiązania skłania odbiorców możliwość dowolnego dysponowania treścią w czasie (wartość istotna dla 77 proc. ankietowanych) oraz krótszych niż u tradycyjnych nadawców reklam.

59 proc. pytanych zgadza się na oglądanie reklam w sieci w zamian za darmowy dostęp do treści.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama