PMR: płatna telewizja i Internet koegzystują

Publikacja: 25.05.2016 10:34

11 milionów abonentów i 6 mld zł przychodów odnotował w 2015 roku rynek płatnej telewizji w Polsce – szacuje firma analityczna PMR. Wartość rynku była o 0,6 proc. nieco niższa niż w 2014 r., a ostatni wzrost zanotował on w 2012 r.

Zdaniem autorów raportu o tej branży, segment ten okrzepł po okresie presji związanej z uruchomieniem cyfrowej telewizji naziemnej.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa