T-Mobile Polska startuje ze światłowodem i Netflixem

Po miesiącach zapowiedzi T-Mobile Polska zaczyna walkę o abonentów pakietów konwergentnych od oferty Magenta 1 obejmującej światłowód i Netflix. To na razie oferta dostępna dla niecałej jednej trzeciej mieszkańców kraju.

T-Mobile Polska, który ma ambicję zostać operatorem konwergentnym, podał datę wprowadzenia pierwszej oferty dla klientów indywidualnych, w której będzie światłowodowy dostęp do Internetu. Pakiety usług obejmujące światłowód pojawią się w ofercie telekomu z grupy Deutsche Telekom 28 czerwca, czyli w najbliższy piątek. Ich ceny zaczynają się od 99 zł i jak na razie skorzystać z nich może jedna trzecia gospodarstw domowych w kraju – podał operator.

CZYTAJ TAKŻE: Operatorzy telekomunikacyjni – od kogo i do kogo uciekają klienci?

To opłata za pakiet dla smartfonu z podstawowymi usługami bez limitu i 5 GB Internetu, internet światłowodowy do 100 Mb/s (na infrastrukturze Orange Polska i Nexera, w trakcie negocjacji jest umowa z Ineą) oraz najtańszy dostęp do Netfliksa.

W zestawieniu z ofertami pozostałych operatorów konwergentnych: Orange Polska, Cyfrowego Polsatu, czy telewizji kablowych, propozycja T-Mobile wyróżnia się więc poprzez fakt, że obejmuje opłatę za Netflix.

„W piątek, 28 czerwca T Mobile wprowadza ofertę Magenta 1, obejmującą pakiet usług mobilnych, stacjonarnych i rozrywki w oparciu o najwyższej jakości infrastrukturę mobilną i światłowodową. Operator postawił na staranny dobór elementów oferty i partnerów biznesowych, by zapewnić użytkownikom korzystanie z najlepszych produktów, a nie wszystkich dostępnych na rynku. Magenta 1 wyróżnia się również prostotą na wielu poziomach: zamówienia, korzystania, nawigacji oraz płatności” – taką obietnicę składa operator abonentom.

CZYTAJ TAKŻE: Operatorzy komórek mocno drożeją na giełdzie. Dzięki podwyżkom

– Coraz częściej widzimy, że klienci są przytłoczeni niezliczoną liczbą ofert i wariantów usług. Poszukują prostych i najlepszych produktów, jednak szum komunikacyjny często uniemożliwia im dokonanie optymalnego wyboru. T Mobile postanowił to zmienić. Dzięki ofercie Magenta 1 stajemy się dla klientów partnerem, który zdejmuje z nich ciężar wyszukiwania wielu rozwiązań i podejmowania wielu decyzji. Zamiast oferować klientom wszystko, co jest ogólnie dostępne na rynku, dajemy im wybór spośród wyłącznie najlepszych usług w prostym i czytelnym pakiecie – mówi cytowany w informacji prasowej Andreas Maierhofer, prezes T Mobile Polska.

W ramach oferty wideo użytkownicy mogą wybrać dodatkowo płatne pakiety programowe Eleven Sports, czy pakiety Ipli (właścicielem obu jest Grupa Cyfrowy Polsat).

Operator zapowiada, że lista ta będzie się wydłużać. „Nowa oferta wpisuje się w długofalową strategię firmy, w ramach której T Mobile będzie oferował klientom coraz szerszy zakres usług, ze szczególnym nastawianiem na rozwój produktów dla domu” – podano.

T Mobile przygotował również kompleksowe pakiety usług dla przedsiębiorstw – Magenta 1 BIZNES.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Moda wchodzi do hitowych gier. Burberry stworzył postać i ubrania

„Honor of Kings” TiMi Studios to jedna z najpopularniejszych gier w Chinach i na ...

Drukowanie 3D i triumfalny powrót gospodarki na żądanie

Współczesne społeczeństwa konsumpcyjne postawiły na szybkie zaspokajanie potrzeb. Powstała w ten sposób gospodarka na ...

Chińczycy znaleźli sposób na zaginione zwierzęta. Odnajdą je po nosie

Chiński startup Megvii stworzył aplikację, która dzięki wykorzystaniu technologii rozpoznawania twarzy będzie identyfikowała zaginione ...

Powstanie kosmiczna nawigacja. Na orbicie robi się tłok

Należąca do Elona Muska konstelacja satelitów Starlink może liczyć nawet 42 tys. satelitów. Gigantyczny ...

Gra, w której wcielasz się w mordercę i gwałciciela. Gdzie są granice?

Produkcji ociekających przemocą i erotyką nie brakuje. Ale jeszcze chyba żadna nie wzbudziła tylu ...

Miliard dolarów straty Ubera. Firma obiecuje zysk w 2021 roku

Spółka oferująca aplikację do zamawiania przejazdów miała w III kwartale 1,16 mld dol. straty ...