Komisja Etyki Reklamy: „5G Ready” Playa to wprowadzanie w błąd

Rada Reklamy opublikowała uchwałę Komisji Etyki Reklamy (KER), która orzekła, że kampania sieci komórkowej Play, w której pojawia się hasło „5G Ready” wprowadzała w błąd odbiorców.

Publikacja: 25.10.2019 19:30

Joanna Krupa w reklamie sieci 5G Ready Playa

Joanna Krupa w reklamie sieci 5G Ready Playa

Foto: Joanna Krupa w reklamie sieci 5G Ready Playa

„Rada Reklamy, w składzie: 1) Beata Ptaszyńska-Jedynak – przewodnicząca, 2) Marta Macke – członek, 3) Wojciech Piwocki – członek, na posiedzeniu w dniu 2 października 2019 roku, po rozpatrzeniu skarg (…)  złożonych, na podstawie pkt. 7 Regulaminu Rozpatrywania Skarg, przez konsumentów (…) przeciwko reklamie telewizyjnej i reklamie internetowej P4 (…) postanawia: – uznać, że oceniane reklamy naruszają normy art. 2 ust. 1, art. 8 i art. 10 ust. 1 a Kodeksu Etyki Reklamy” – czytamy w uchwale z 2 października, upublicznionej trzy dni temu.

W ten sposób KER zareagowała na zgłoszenia osób, które uważały,  że Play reklamuje się jako operator posiadający sieć 5G.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa