Reklama

Monitoring auta od T-Mobile Polska

Publikacja: 19.12.2018 18:49

Sieć komórkowa T‑Mobile Polska poinformowała dziś, że wprowadza do oferty usługę Smart Car.

Rozwiązanie, które składa się z aplikacji mobilnej T‑Mobile Tracker na smartfon oraz urządzenia wyposażonego w kartę Micro SIM, podłączanego do gniazdka OBD-II (posiadają je samochody wyprodukowane po 2001 r.) pozwala m.in. na monitorowanie w czasie rzeczywistym parametrów pojazdu, kontroli jego lokalizacji i tempa poruszania się.

„Smart Car sprawi że nasze auto stanie się bardziej inteligentne: zdecydowanie łatwiej zrozumiemy co ma nam do powiedzenia, otrzymamy szereg przydatnych wskazówek, zostaniemy zaalarmowani, gdy zostanie przekroczona dozwolona prędkość lub opuszczona wyznaczona strefa. A to wierzchołek góry możliwości. Smart Car zaoferuje niemal każdemu funkcje dziś dostępne najczęściej jedynie w najnowocześniejszych i zarazem najdroższych, pojazdach i systemach” – zachwala operator.

Jak podaje telekom, rozwiązanie pozwala na prezentację lokalizacji oraz historii przejazdów, czy  wykresu z kondycją akumulatora z powiadomieniem o zbliżaniu się do niskiego poziomu naładowania. Zapewnia informacje i alerty o niskim stanie paliwa,  opcje diagnostyczne, zawiadomienie o przekroczeniu granic wyznaczonej strefy lub o niebezpieczeństwie, stłuczce parkingowej, próbie holowania oraz wypięciu urządzenia.

Urządzenie ma także wbudowany router WiFi.

Reklama
Reklama

T-Mobile kieruje ofertę do osób indywidualnych i małych oraz średnich firm. W umowie na dwa lata sprzedaje urządzenie w abonamencie wynoszącym 40 zł, obejmującym koszty sprzętu, korzystania z aplikacji i 10 GB danych. Podpisanie umowy do końca marca pozwoli obniżyć ten koszt do niecałych 30 zł (29,99 zł) przez całość trwania umowy.

Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama