Oppo próbuje innego sposobu promowania Reno

Chińska marka Oppo, która próbuje podbić polski rynek od kilku miesięcy, zdecydowała się na zmianę sposobu pozycjonowania jednego ze swoich flagowców – Oppo Reno.

Do tej pory podkreślano w komunikacji cechy techniczne urządzenia, a teraz – jak poinformowały jej służby PR, aparat został objęty cenową promocją.

Od piątku (16 sierpnia) do wyczerpania zapasów smartfon OPPO Reno będzie dostępny w nowej, promocyjnej cenie 1999 zł w wybranych sklepach do wyczerpania zapasów – podał producent. W regularnej sprzedaży aparat kosztuje 2200 zł.

„Nowa cena będzie obowiązywać od 16 sierpnia 2019 r. do wyczerpania zapasów w MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, x-kom (kanały online i wybrane punkty fizyczne), w Strefie Marki OPPO na Allegro oraz w ofercie operatora telefonii komórkowej Play” – podało Oppo.

Mogą Ci się również spodobać

Brytyjczycy stworzyli narzędzie, które odróżnia ludzi od… śmieci

W Wielkiej Brytanii powstało narzędzie służące do wykrywania bezdomnych na śmietnikach. Niestety okazało się, ...

Sieć wciąga już najbardziej opornych. Kto się najdłużej broni?

Polacy wciąż kochają papierowe gazetki reklamowe, ale coraz więcej osób korzysta z nich w ...

Współzałożyciel Apple odwiedzi we wtorek Polskę. Jaki jest Steve Wozniak?

Człowiek, któremu zawdzięczamy komputery osobiste z klawiaturą i ekranem, to obecnie rozchwytywany komentator branży ...

Zuckerberg zgadza się: nikt nie powinien być aż tak bogaty

Podczas specjalnego, transmitowanego na żywo spotkania z pracownikami Facebooka Mark Zuckerberg powiedział, że nikt ...

Microsoft kupuje krew od chorych na Covid-19

Bill Gates, właściciel Microsoftu, w dobie pandemii koronawirusa znalazł się na celowniku całej rzeszy ...

Pekin straszy odwetem za Huawei

Chiński rząd ostrzega zagraniczne spółki technologiczne, by nie stosowały się do amerykańskich sankcji. Oficjele ...