Reklama

Oppo próbuje innego sposobu promowania Reno

Publikacja: 14.08.2019 15:04

Chińska marka Oppo, która próbuje podbić polski rynek od kilku miesięcy, zdecydowała się na zmianę sposobu pozycjonowania jednego ze swoich flagowców – Oppo Reno.

Do tej pory podkreślano w komunikacji cechy techniczne urządzenia, a teraz – jak poinformowały jej służby PR, aparat został objęty cenową promocją.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama