Oppo próbuje innego sposobu promowania Reno

Chińska marka Oppo, która próbuje podbić polski rynek od kilku miesięcy, zdecydowała się na zmianę sposobu pozycjonowania jednego ze swoich flagowców – Oppo Reno.

Do tej pory podkreślano w komunikacji cechy techniczne urządzenia, a teraz – jak poinformowały jej służby PR, aparat został objęty cenową promocją.

Od piątku (16 sierpnia) do wyczerpania zapasów smartfon OPPO Reno będzie dostępny w nowej, promocyjnej cenie 1999 zł w wybranych sklepach do wyczerpania zapasów – podał producent. W regularnej sprzedaży aparat kosztuje 2200 zł.

„Nowa cena będzie obowiązywać od 16 sierpnia 2019 r. do wyczerpania zapasów w MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, x-kom (kanały online i wybrane punkty fizyczne), w Strefie Marki OPPO na Allegro oraz w ofercie operatora telefonii komórkowej Play” – podało Oppo.

Mogą Ci się również spodobać

Chatbot pierwszego kontaktu. Czy interniści będą potrzebni?

Aplikacje i chatboty od Infermedica pomagają we wstępnej ocenie stanu zdrowia oraz kierowaniu chorych ...

Jak cieszyć się pełnią dźwięku w telewizorach i soundbarach

Po zakupie nowego urządzenia warto zapoznać się z jego funkcjami i możliwościami. Bez tego ...

Inteligentny pies-robot już w sprzedaży. Wierny, ale drogi

Boston Dynamics, wiodąca firma na rynku konstrukcji robotów, ruszyła ze sprzedażą modelu Spot. To ...

Muzyczny serwis Spotify testuje aplikację dla dzieci

Popularna platforma muzyczna Spotify wystartowała właśnie z nową, samodzielną aplikacją „Spotify Kids”. Na razie ...

Sztuczne mięso z Izraela w sklepach już za dwa lata

Izraelski startup Future Meat Technologies rozpocznie sprzedaż w 2021 roku. Mięso produkowane w warunkach ...

Koronawirus zatrzymał Bollywood. Spóźnione premiery hitów

Pandemia zatrzymała największy na świecie przemysł filmowy. Indyjska kinematografia czeka na lepsze czasy. Wiosna, ...