Oppo próbuje innego sposobu promowania Reno

Chińska marka Oppo, która próbuje podbić polski rynek od kilku miesięcy, zdecydowała się na zmianę sposobu pozycjonowania jednego ze swoich flagowców – Oppo Reno.

Do tej pory podkreślano w komunikacji cechy techniczne urządzenia, a teraz – jak poinformowały jej służby PR, aparat został objęty cenową promocją.

Od piątku (16 sierpnia) do wyczerpania zapasów smartfon OPPO Reno będzie dostępny w nowej, promocyjnej cenie 1999 zł w wybranych sklepach do wyczerpania zapasów – podał producent. W regularnej sprzedaży aparat kosztuje 2200 zł.

„Nowa cena będzie obowiązywać od 16 sierpnia 2019 r. do wyczerpania zapasów w MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, x-kom (kanały online i wybrane punkty fizyczne), w Strefie Marki OPPO na Allegro oraz w ofercie operatora telefonii komórkowej Play” – podało Oppo.

Mogą Ci się również spodobać

Spielberg nakręci znikający horror

Steven Spielberg pisze scenariusz do nowego serialu, który zostanie wyemitowany na serwisie streamingowym Quibi. ...

Niemka wygrała z polskim e-sklepem. Zwrot mimo pomyłki w adresie

Mała pomyłka w adresowaniu przesyłki doprowadziła do bólu głowy niemiecką klientkę polskiego sklepu internetowego. ...

Rosja wzięła się za koparki kryptowalut

Federalna Służba Celna Rosji wszczęła dochodzenie przeciwko firmie DTPK. Zarzucono jej unikanie opłat celnych ...

Technologia, która zmieni zakupy online

Podczas e-zakupów często klient musi pokonać wiele zakładek, zanim trafi na poszukiwany produkt. Może ...

Znani polscy biznesmeni zainwestują w europejskie startupy

Fundusz bValue uruchamia swój trzeci fundusz o kapitalizacji 52 mln zł – dowiedziała się ...

Noc Innowacji – najnowocześniejsze miejsca w Polsce do zobaczenia „od kuchni”

Zastanawialiście się kiedyś, jak rozmawia się z robotem? Jak wygląda cyfrowe studio telewizyjne dostosowane ...