Oppo próbuje innego sposobu promowania Reno

Chińska marka Oppo, która próbuje podbić polski rynek od kilku miesięcy, zdecydowała się na zmianę sposobu pozycjonowania jednego ze swoich flagowców – Oppo Reno.

Do tej pory podkreślano w komunikacji cechy techniczne urządzenia, a teraz – jak poinformowały jej służby PR, aparat został objęty cenową promocją.

Od piątku (16 sierpnia) do wyczerpania zapasów smartfon OPPO Reno będzie dostępny w nowej, promocyjnej cenie 1999 zł w wybranych sklepach do wyczerpania zapasów – podał producent. W regularnej sprzedaży aparat kosztuje 2200 zł.

„Nowa cena będzie obowiązywać od 16 sierpnia 2019 r. do wyczerpania zapasów w MediaMarkt, RTV Euro AGD, Media Expert, x-kom (kanały online i wybrane punkty fizyczne), w Strefie Marki OPPO na Allegro oraz w ofercie operatora telefonii komórkowej Play” – podało Oppo.

Mogą Ci się również spodobać

Rusza wyścig kin o wyposzczonego widza. Jakie filmy zobaczymy

Po małych kinach podwoje otwierają trzej giganci. Jako pierwsze filmy zacznie znowu wyświetlać Multikino. ...

Tłumacz Google przestanie kaleczyć język polski

Nowa aktualizacja tego narzędzia Google wprowadza wiele ulepszeń, które gwarantować mają nową jakość tłumaczeń ...

Trump pod silną presją siedmiu technologicznych gigantów

Koncerny amerykańskie i japońskie wystosowały wspólny list do Donalda Trumpa z prośbą o wyłączenie ...

Polski Booksy chce być gigantem jak Uber i Airbnb

Booksy, firma umawiająca m.in. wizyty u fryzjerów i kosmetyczek, to jeden z pięciu najszybciej ...

CD Projekt stawia teraz na Cyberpunka

Optymizmem szefów spółki napawa sukces wydanej niedawno przez zagraniczną konkurencję porównywalnej gry „Red Dead ...

Za największym cyberatakiem na amerykańskie banki stał Rosjanin

Andrei Tyurin, uczestnik zmasowanego ataku hakerskiego w 2014 roku w końcu przyznał się do ...