Aktualizacja: 11.05.2025 09:47 Publikacja: 28.08.2019 19:25
Foto: cyfrowa.rp.pl
2,2 mln smartfonów dostarczyli producenci do punktów sprzedaży w Polsce w II kwartale br. – wynika z najnowszych danych firmy analitycznej IDC, do których dostęp uzyskaliśmy . To zaledwie o 0,9 proc. więcej niż rok wcześniej.
Mały przyrost to zdaniem Marka Kujdy, analityka w IDC, dowód na dojrzałość rynku. – Rosną za to oczekiwania klientów, a w ślad za nimi wielkość ekranów i pojemność wbudowanej pamięci. W drugim kwartale 2019 r. już ponad 58 proc. urządzeń sprzedanych w Polsce posiadało ekran o przekątnej co najmniej 6 cali, a 21 proc. wyposażonych było w co najmniej 128 GB pamięci – zwraca uwagę Marek Kujda.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas