Aktualizacja: 09.05.2025 12:21 Publikacja: 23.09.2019 08:00
Foto: cyfrowa.rp.pl
86 proc. gospodarstw domowych w Polsce posiada komputer – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen na zlecenie Microsoftu i Intela, które używają danych w kampanii „Move2Modern” realizowanej od trzeciego kwartału 2016 roku.
Tym razem, na przełomie lipca i sierpnia br. badano jakie sprzęty posiadają klienci znad Wisły i jakie są ich oczekiwania, co do nowszych urządzeń. Pod uwagę brane były tylko laptopy domowe, z pominięciem służbowych urządzeń, których pracownik nie wybiera samodzielnie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas