Reklama
Rozwiń

Płatnej telewizji ubyło w Polsce 3 mln klientów. Nadzieja kablówek nie tylko w prawach fizyki

Operatorzy telewizji kablowych szukają sposobów na przetrwanie globalnej konkurencji o widza. Ich oręż to coraz częściej światłowód. Czy boją się Netfliksa i 5G?

Publikacja: 13.01.2020 21:00

Płatnej telewizji ubyło w Polsce 3 mln klientów. Nadzieja kablówek nie tylko w prawach fizyki

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

Znany za Atlantykiem trend rezygnacji z płatnej telewizji w ukształtowanym modelu bogatych ale sztywnych pakietów, tzw. cord cutting (odcinanie kabla), zaczyna być widoczny w Polsce.

Wavemaker: stabilność, która nie cieszy

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank