– To będzie rok przyspieszenia – zapowiedział w piątek Robert Redeleanu, prezes telewizji kablowej UPC Polska.
Cel 2020: przynajmniej utrzymać tempo
W 2019 roku – według danych właściciela UPC, amerykańskiej grupy Liberty Global – przychody firmy, którą kieruje Redelanu urosły przekroczyły 1,63 mld zł. Menedżer posługuje się tylko zmianą procentową i mówi o 2,9-proc. wzroście. – To był prawdopodobnie najlepszy rok od 5 lat – mówił przy tym. W tym roku – zakłada Redeleanu – wzrost przychodów ma on być przynajmniej taki sam.
CZYTAJ TAKŻE: UPC zaczyna korzystać z łączy innych operatorów. Na początek Inea
– Wzrost przychodów zawdzięczamy segmentowi B2B, którego wpływy powiększyły się w dwucyfrowym tempie, ale także inwestycjom w zasięg sieci i budowie wartości klientów, których zdobyliśmy wcześniej poprzez sprzedawanie im kolejnych usług o coraz wyższej jakości. Pomaga nam w tym oferta programów sportowych, która moim zdaniem jest najszersza na rynku – mówi prezes UPC Polska.
Dane o liczbie abonentów i poszczególnych sprzedanych usług za 2019 r. Liberty Global opublikował w czwartek wieczorem w sprawozdaniu rocznym po zamknięciu sesji giełdowej w Nowym Jorku. W całym minionym roku operatorowi przybyło 36,6 tys. abonentów i ich liczba urosła do 1,483 mln.