Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.07.2025 13:37 Publikacja: 13.07.2020 20:07
Foto: materiały prasowe
Jak koronawirus wpłynął na działalność operatorów telekomunikacyjnych?
Fundamentem istnienia Playa jest tworzenie możliwości działania naszym klientom i pracownikom. W dniu, w którym polskie władze podjęły decyzję o ograniczeniu przemieszczania się z powodu pandemii, postanowiliśmy powołać zespół dyrektorów ds. ciągłości biznesowej. W ten sposób, umożliwiliśmy w ciągu trzech dni przejście na pracę zdalną 95 proc. naszych pracowników. Jednocześnie w rekordowo krótkim czasie zidentyfikowaliśmy wyzwania i wdrożyliśmy długą listę inicjatyw wspierających klientów. Udowodniliśmy, że potrafimy działać sprawnie i dostosowywać się do okoliczności. Po wprowadzeniu nakazu zamknięcia punktów obsługi w centrach handlowych dzięki wolontariatowi naszych pracowników otworzyliśmy 40 interwencyjnych punktów wsparcia klientów. Sprawność organizacyjna pozwoliła nam na przywrócenie funkcjonowania placówek już po 48 godzinach od ponownego otwarcia centrów handlowych. Równie sprawnie przeprowadziliśmy operację stworzenia 800 stanowisk contact center, przenosząc je do modelu pracy zdalnej. Nasze zespoły podjęły liczne inicjatywy wspierające seniorów, studentów, nauczycieli, małe firmy, pracowników służby zdrowia i szpitali. Nagrywaliśmy filmy wyjaśniające osobom starszym, jak wykonać wideorozmowę, zebraliśmy i rozdystrybuowaliśmy laptopy dla uczniów i nauczycieli w potrzebie. Kryzys wyzwolił wiele kreatywności i energii „playersów”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas