Reklama

Motorola zawalczy w Polsce o nowe otwarcie

Publikacja: 06.11.2009 00:00

Smartfony z systemem operacyjnym Android mają pomóc w polepszeniu pozycji Motoroli na rynku polskim. Firma zamierza wprowadzić w najbliższym czasie dwa modele – Milestone dla biznesu oraz Dext do segmentu klientów indywidualnych.

– Obecnie prowadzimy rozmowy z czwórką operatorów komórkowych, aby wprowadzili je do swej oferty. Bez tego bowiem trudno dziś liczyć, a by jakiś telefon komórkowy w Polsce mógł się sprzedawać na większą skalę – mówi Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu działu urządzeń mobilnych w Motoroli na region Europy Środkowej i Północnej. Kiedy więc trafią do sprzedaży w Polsce? – Chcemy jak najszybciej – mówi Matusiewicz. Przyznaje jednak, ze jest mało realne, aby miało to miejsce jeszcze w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia. Prawdopodobnie będzie to więc I kwartał przyszłego roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama