Motorola zawalczy w Polsce o nowe otwarcie

Publikacja: 06.11.2009 00:00

Smartfony z systemem operacyjnym Android mają pomóc w polepszeniu pozycji Motoroli na rynku polskim. Firma zamierza wprowadzić w najbliższym czasie dwa modele – Milestone dla biznesu oraz Dext do segmentu klientów indywidualnych.

– Obecnie prowadzimy rozmowy z czwórką operatorów komórkowych, aby wprowadzili je do swej oferty. Bez tego bowiem trudno dziś liczyć, a by jakiś telefon komórkowy w Polsce mógł się sprzedawać na większą skalę – mówi Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu działu urządzeń mobilnych w Motoroli na region Europy Środkowej i Północnej. Kiedy więc trafią do sprzedaży w Polsce? – Chcemy jak najszybciej – mówi Matusiewicz. Przyznaje jednak, ze jest mało realne, aby miało to miejsce jeszcze w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia. Prawdopodobnie będzie to więc I kwartał przyszłego roku.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden