Aktualizacja: 09.05.2025 09:09 Publikacja: 06.11.2009 00:00
Smartfony z systemem operacyjnym Android mają pomóc w polepszeniu pozycji Motoroli na rynku polskim. Firma zamierza wprowadzić w najbliższym czasie dwa modele – Milestone dla biznesu oraz Dext do segmentu klientów indywidualnych.
– Obecnie prowadzimy rozmowy z czwórką operatorów komórkowych, aby wprowadzili je do swej oferty. Bez tego bowiem trudno dziś liczyć, a by jakiś telefon komórkowy w Polsce mógł się sprzedawać na większą skalę – mówi Małgorzata Matusiewicz, dyrektor marketingu działu urządzeń mobilnych w Motoroli na region Europy Środkowej i Północnej. Kiedy więc trafią do sprzedaży w Polsce? – Chcemy jak najszybciej – mówi Matusiewicz. Przyznaje jednak, ze jest mało realne, aby miało to miejsce jeszcze w tym roku przed świętami Bożego Narodzenia. Prawdopodobnie będzie to więc I kwartał przyszłego roku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas