UPC Polska: mniej klientów telewizyjnych, więcej internautów

Publikacja: 06.11.2009 00:00

Na koniec III kwartału br. UPC Polska, największa sieć telewizji kablowej w kraju, miał 1,0134 mln klientów telewizyjnych. To o 2,4 tys. mniej niż na koniec czerwca 2009. Na koniec września z analogowej usługi TV korzystało 819,5 tys. abonentów, a z usługi cyfrowej 194 tys. UPC miał na koniec III kwartału 438 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu (426 tys. na koniec czerwca). Pod tym względem zajmował więc trzeci miejsce na rynku po Netii, która do końca września zwiększyła bazę internautów do 490 tys. Pierwsze miejsce zajmuje nadal Telekomunikacja Polska, która jest na szczycie podium z 2,1 mln klientów, choć w ostatnim czasie traci udział w rynku. Z usługi telefonicznej UPC korzystało we wrześniu 168,5 tys. klientów, czyli o 4,8 proc. więcej niż w czerwcu (161 tys.)

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Jak budować współpracę między samorządem, biznesem i nauką?
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden