Na koniec III kwartału br. UPC Polska, największa sieć telewizji kablowej w kraju, miał 1,0134 mln klientów telewizyjnych. To o 2,4 tys. mniej niż na koniec czerwca 2009. Na koniec września z analogowej usługi TV korzystało 819,5 tys. abonentów, a z usługi cyfrowej 194 tys. UPC miał na koniec III kwartału 438 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu (426 tys. na koniec czerwca). Pod tym względem zajmował więc trzeci miejsce na rynku po Netii, która do końca września zwiększyła bazę internautów do 490 tys. Pierwsze miejsce zajmuje nadal Telekomunikacja Polska, która jest na szczycie podium z 2,1 mln klientów, choć w ostatnim czasie traci udział w rynku. Z usługi telefonicznej UPC korzystało we wrześniu 168,5 tys. klientów, czyli o 4,8 proc. więcej niż w czerwcu (161 tys.)

W sumie liczba usług świadczonych przez UPC Polska (tzw. RGU) wynosiła na koniec września 1,62 mln, nieco więcej niż na koniec czerwca (1,60 mln). Według danych opublikowanych przez Liberty Global, właściciela UPC Polska, nasz rynek przyniósł grupie w III kwartale 74,2 mln dolarów przychodów, a w ciągu dziewięciu miesięcy bieżącego roku 199,1 mln dolarów. Z powodu osłabienia polskiej
waluty, wpływy te są mniejsze niż rok wcześniej, gdy wyniosły odpowiednio 86 mln dolarów i 243,6 mln dolarów.