Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 17.10.2025 18:38 Publikacja: 06.11.2009 00:00
Na koniec III kwartału br. UPC Polska, największa sieć telewizji kablowej w kraju, miał 1,0134 mln klientów telewizyjnych. To o 2,4 tys. mniej niż na koniec czerwca 2009. Na koniec września z analogowej usługi TV korzystało 819,5 tys. abonentów, a z usługi cyfrowej 194 tys. UPC miał na koniec III kwartału 438 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu (426 tys. na koniec czerwca). Pod tym względem zajmował więc trzeci miejsce na rynku po Netii, która do końca września zwiększyła bazę internautów do 490 tys. Pierwsze miejsce zajmuje nadal Telekomunikacja Polska, która jest na szczycie podium z 2,1 mln klientów, choć w ostatnim czasie traci udział w rynku. Z usługi telefonicznej UPC korzystało we wrześniu 168,5 tys. klientów, czyli o 4,8 proc. więcej niż w czerwcu (161 tys.)
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas