Reklama
Rozwiń
Reklama

UPC Polska: mniej klientów telewizyjnych, więcej internautów

Publikacja: 06.11.2009 00:00

Na koniec III kwartału br. UPC Polska, największa sieć telewizji kablowej w kraju, miał 1,0134 mln klientów telewizyjnych. To o 2,4 tys. mniej niż na koniec czerwca 2009. Na koniec września z analogowej usługi TV korzystało 819,5 tys. abonentów, a z usługi cyfrowej 194 tys. UPC miał na koniec III kwartału 438 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu (426 tys. na koniec czerwca). Pod tym względem zajmował więc trzeci miejsce na rynku po Netii, która do końca września zwiększyła bazę internautów do 490 tys. Pierwsze miejsce zajmuje nadal Telekomunikacja Polska, która jest na szczycie podium z 2,1 mln klientów, choć w ostatnim czasie traci udział w rynku. Z usługi telefonicznej UPC korzystało we wrześniu 168,5 tys. klientów, czyli o 4,8 proc. więcej niż w czerwcu (161 tys.)

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama