Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 22:39 Publikacja: 06.11.2009 00:00
Na koniec III kwartału br. UPC Polska, największa sieć telewizji kablowej w kraju, miał 1,0134 mln klientów telewizyjnych. To o 2,4 tys. mniej niż na koniec czerwca 2009. Na koniec września z analogowej usługi TV korzystało 819,5 tys. abonentów, a z usługi cyfrowej 194 tys. UPC miał na koniec III kwartału 438 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu (426 tys. na koniec czerwca). Pod tym względem zajmował więc trzeci miejsce na rynku po Netii, która do końca września zwiększyła bazę internautów do 490 tys. Pierwsze miejsce zajmuje nadal Telekomunikacja Polska, która jest na szczycie podium z 2,1 mln klientów, choć w ostatnim czasie traci udział w rynku. Z usługi telefonicznej UPC korzystało we wrześniu 168,5 tys. klientów, czyli o 4,8 proc. więcej niż w czerwcu (161 tys.)
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas