Aktualizacja: 09.05.2025 10:07 Publikacja: 20.11.2009 00:00
W 2013 r. globalna liczba użytkowników mobilnych społeczności przekroczy poziom 600 mln osób – przewiduje firma badawcza eMarketer. Mobilne wersje serwisów takich jak Facebook w najbliższych latach będą jednym z głównych czynników stymulujących dynamiczny wzrost liczby internautów łączących się z siecią za pośrednictwem telefonów komórkowych.
607 mln użytkowników mobilnych społeczności w 2013 r. będzie stanowić, według prognozy eMarketera, 43 proc. wszystkich użytkowników mobilnego internetu na świecie i 10,8 proc. wszystkich osób używających telefonów komórkowych. – Liczby wyglądają imponująco. Jednak wykorzystanie tego potencjału w marketingu będzie wyzwaniem – skomentował Noah Elkin, starszy analityk eMarketera. Powodem jest m.in. przyzwyczajenie użytkowników do obecnego modelu obecnych mobilnych wersji najpopularniejszych serwisów – Facebooka i MySpace, dostępnych za darmo i pozbawionych reklam. Według eMarketera największą szansą dla reklam w mobilnych serwisach społecznościowych jest ich zintegrowanie z usługami lokalizacyjnymi.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas