Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.07.2025 06:51 Publikacja: 20.11.2009 00:00
W 2013 r. globalna liczba użytkowników mobilnych społeczności przekroczy poziom 600 mln osób – przewiduje firma badawcza eMarketer. Mobilne wersje serwisów takich jak Facebook w najbliższych latach będą jednym z głównych czynników stymulujących dynamiczny wzrost liczby internautów łączących się z siecią za pośrednictwem telefonów komórkowych.
607 mln użytkowników mobilnych społeczności w 2013 r. będzie stanowić, według prognozy eMarketera, 43 proc. wszystkich użytkowników mobilnego internetu na świecie i 10,8 proc. wszystkich osób używających telefonów komórkowych. – Liczby wyglądają imponująco. Jednak wykorzystanie tego potencjału w marketingu będzie wyzwaniem – skomentował Noah Elkin, starszy analityk eMarketera. Powodem jest m.in. przyzwyczajenie użytkowników do obecnego modelu obecnych mobilnych wersji najpopularniejszych serwisów – Facebooka i MySpace, dostępnych za darmo i pozbawionych reklam. Według eMarketera największą szansą dla reklam w mobilnych serwisach społecznościowych jest ich zintegrowanie z usługami lokalizacyjnymi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas