Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 09:24 Publikacja: 30.11.2009 00:00
Statystycznie 40 proc. abonentów usług telewizyjnych grupy TP stanowili do niedawna abonenci, którzy w ogóle po raz pierwszy abonowali płatne usługi telewizyjne. Według przedstawicieli TP oznacza to nadreprezentację, ponieważ wedle ostatnich szacunków tylko 20 proc. Polaków nie kupuje usług telewizji kablowych, czy platform satelitarnych. Według Pawła Galeja, szefa sprzedaży usług telewizyjnych grupy TP, wynikło to z ostrej promocji usług TV, przede wszystkim dokładaniu podstawowego pakietu programowego do usługi dostępu do Internetu. Według niego w ostatnich tygodniach, dzięki promocji płatnych pakietów TV, struktura sprzedaży wraca do typowego dla polskiego rynku stanu.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas