Reklama

TP zgarnęła nowicjuszy na rynku płatnej telewizji

Publikacja: 30.11.2009 00:00

Statystycznie 40 proc. abonentów usług telewizyjnych grupy TP stanowili do niedawna abonenci, którzy w ogóle po raz pierwszy abonowali płatne usługi telewizyjne. Według przedstawicieli TP oznacza to nadreprezentację, ponieważ wedle ostatnich szacunków tylko 20 proc. Polaków nie kupuje usług telewizji kablowych, czy platform satelitarnych. Według Pawła Galeja, szefa sprzedaży usług telewizyjnych grupy TP, wynikło to z ostrej promocji usług TV, przede wszystkim dokładaniu podstawowego pakietu programowego do usługi dostępu do Internetu. Według niego w ostatnich tygodniach, dzięki promocji płatnych pakietów TV, struktura sprzedaży wraca do typowego dla polskiego rynku stanu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama