Reklama
Rozwiń

TP zgarnęła nowicjuszy na rynku płatnej telewizji

Publikacja: 30.11.2009 00:00

Statystycznie 40 proc. abonentów usług telewizyjnych grupy TP stanowili do niedawna abonenci, którzy w ogóle po raz pierwszy abonowali płatne usługi telewizyjne. Według przedstawicieli TP oznacza to nadreprezentację, ponieważ wedle ostatnich szacunków tylko 20 proc. Polaków nie kupuje usług telewizji kablowych, czy platform satelitarnych. Według Pawła Galeja, szefa sprzedaży usług telewizyjnych grupy TP, wynikło to z ostrej promocji usług TV, przede wszystkim dokładaniu podstawowego pakietu programowego do usługi dostępu do Internetu. Według niego w ostatnich tygodniach, dzięki promocji płatnych pakietów TV, struktura sprzedaży wraca do typowego dla polskiego rynku stanu.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń