TP zgarnęła nowicjuszy na rynku płatnej telewizji

Publikacja: 30.11.2009 00:00

Statystycznie 40 proc. abonentów usług telewizyjnych grupy TP stanowili do niedawna abonenci, którzy w ogóle po raz pierwszy abonowali płatne usługi telewizyjne. Według przedstawicieli TP oznacza to nadreprezentację, ponieważ wedle ostatnich szacunków tylko 20 proc. Polaków nie kupuje usług telewizji kablowych, czy platform satelitarnych. Według Pawła Galeja, szefa sprzedaży usług telewizyjnych grupy TP, wynikło to z ostrej promocji usług TV, przede wszystkim dokładaniu podstawowego pakietu programowego do usługi dostępu do Internetu. Według niego w ostatnich tygodniach, dzięki promocji płatnych pakietów TV, struktura sprzedaży wraca do typowego dla polskiego rynku stanu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden