Netia zredukuje o połowę liczbę KPI w umowie z Ericssonem

Z 50 do 20 spadnie liczba tzw. key performance indicators, czyli wskaźników jakie zostały zdefiniowane w umowie o zarządzanie siecią pomiędzy Netią a Ericssonem.

Publikacja: 14.12.2009 00:00

Według przedstawicieli Netii w pierwotnej wersji umowy było ich zbyt wiele, co powodowało, że zbyt dużo czasu zajmowało pracownikom operatora monitorowanie jakości realizacji umowy outsourcingowej. Netia chce się koncentrować na wskaźnikach, które bezpośrednio wpływają na poziom satysfakcji abonenta. Zmiany dokonane zostaną aneksem na początku przyszłego roku.

Netia podpisała umowę o zarządzanie siecią z Ericssonem w 2006 r. Na jej mocy Ericsson nadzoruje szkielet sieci Netii, realizuje zlecenia serwisowe, czy aktywacji usług abonenckich.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa