Netia zredukuje o połowę liczbę KPI w umowie z Ericssonem

Z 50 do 20 spadnie liczba tzw. key performance indicators, czyli wskaźników jakie zostały zdefiniowane w umowie o zarządzanie siecią pomiędzy Netią a Ericssonem.

Publikacja: 14.12.2009 00:00

Według przedstawicieli Netii w pierwotnej wersji umowy było ich zbyt wiele, co powodowało, że zbyt dużo czasu zajmowało pracownikom operatora monitorowanie jakości realizacji umowy outsourcingowej. Netia chce się koncentrować na wskaźnikach, które bezpośrednio wpływają na poziom satysfakcji abonenta. Zmiany dokonane zostaną aneksem na początku przyszłego roku.

Netia podpisała umowę o zarządzanie siecią z Ericssonem w 2006 r. Na jej mocy Ericsson nadzoruje szkielet sieci Netii, realizuje zlecenia serwisowe, czy aktywacji usług abonenckich.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić