Aktualizacja: 09.05.2025 14:10 Publikacja: 14.12.2009 00:00
Według przedstawicieli Netii w pierwotnej wersji umowy było ich zbyt wiele, co powodowało, że zbyt dużo czasu zajmowało pracownikom operatora monitorowanie jakości realizacji umowy outsourcingowej. Netia chce się koncentrować na wskaźnikach, które bezpośrednio wpływają na poziom satysfakcji abonenta. Zmiany dokonane zostaną aneksem na początku przyszłego roku.
Netia podpisała umowę o zarządzanie siecią z Ericssonem w 2006 r. Na jej mocy Ericsson nadzoruje szkielet sieci Netii, realizuje zlecenia serwisowe, czy aktywacji usług abonenckich.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas