Reklama
Rozwiń

Netia zredukuje o połowę liczbę KPI w umowie z Ericssonem

Z 50 do 20 spadnie liczba tzw. key performance indicators, czyli wskaźników jakie zostały zdefiniowane w umowie o zarządzanie siecią pomiędzy Netią a Ericssonem.

Publikacja: 14.12.2009 00:00

Według przedstawicieli Netii w pierwotnej wersji umowy było ich zbyt wiele, co powodowało, że zbyt dużo czasu zajmowało pracownikom operatora monitorowanie jakości realizacji umowy outsourcingowej. Netia chce się koncentrować na wskaźnikach, które bezpośrednio wpływają na poziom satysfakcji abonenta. Zmiany dokonane zostaną aneksem na początku przyszłego roku.

Netia podpisała umowę o zarządzanie siecią z Ericssonem w 2006 r. Na jej mocy Ericsson nadzoruje szkielet sieci Netii, realizuje zlecenia serwisowe, czy aktywacji usług abonenckich.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama