Netia – Ericsson. Trzeba mieć zaufanie do partnera

Żaden z polskich operatorów stacjonarnych nie zdecydował się jeszcze na projekt outsourcingu zarządzania swoją siecią telekomunikacyjną na taką skalę, jak Netia. Jak w czwartym roku trwania funkcjonuje ta pionierska na polskim rynku umowa mówi Jacek Wiśniewski, dyrektor departamentu zarządzania usługami Netii.

Publikacja: 14.12.2009 13:59

Jacek Wiśniewski, dyrektor departamentu zarządzania usługami Netii

Jacek Wiśniewski, dyrektor departamentu zarządzania usługami Netii

Foto: www.netia.pl

– W ciągu trzech lat trwania umowy outsourcingowej z Ericssonem podpisaliśmy do niej dziesięć aneksów. To pokazuje, ile zarówno my, jak i nasz partner musieliśmy się nauczyć – mówi Jacek Wiśniewski.

Netia podpisała umowę z Ericssonem dotyczącą zarządzenia swoją siecią telekomunikacyjną w 2006 r., po blisko rocznych przygotowaniach. W ramach kontraktu Ericsson przejął ponad 300 pracowników pionu sieci Netii, nadzór nad infrastrukturą rozległą operatora, realizację zadań serwisowych i utrzymaniowych w sieci oraz realizację zleceń dotyczących podłączania klientów i aktywacji usług dla nich. Liczba usługa – nie abonentów – jest parametrem, na którym oparte są rozliczenia firm.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama