Verizon Communications, drugi pod względem wielkości telekom w Stanach Zjednoczonych, chce w tym roku ściąć zatrudnienie o około 3 proc., czyli 10 tys. etatów. To skutek niższej sprzedaży w czwartym kwartale niż prognozowali analitycy. Przychody ze sprzedaży zwiększyły się o 9,9 proc., do 27,1 mld USD. Tymczasem analitycy spodziewali się 27,3 mld USD.
http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=f7571888-06a0-47fb-8bcc-93ca13631849&date=2010-01-27 (dostęp płatny)
Jak zadzwonią, to kupię
Kamil Kosiński
Chcesz sprzedawać produkty lub usługi przez telefon? Lepiej sam dzwoń do klientów z ofertą, a nie czekaj, aż to oni zgłoszą się do ciebie. Gdy z propozycją sprzedaży dzwoni call center, korzysta z niej 9 proc. rozmówców. Z badań prowadzonych przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego wynika, że co trzeci Polak odbył w ostatnim roku telefoniczną rozmowę reklamową.