Aktualizacja: 09.05.2025 16:48 Publikacja: 27.01.2010 00:00
Dostarczanie muzyki staje się coraz ważniejszą usługą dodaną operatorów komórkowych. Brytyjski Vodafone poinformował właśnie, że w 2009 r. z jego sklepu z plikami muzycznymi skorzystało ponad 450 tys. osób, z czego 100 tys. tylko w styczniu. Statystyki pochodzą z największych europejskich rynków operatora, takich jak Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Irlandia i Grecja.
Sukces Vodafone jest kolejnym przejawem stopniowego poszerzania działalności operatorów o dostarczanie zawartości multimedialnej. Niedawno polski Polkomtel poinformował, że Muzodajnia.pl, należący do operatora sklep z muzyką, przekroczył barierę 100 tys. użytkowników. „Rzeczpospolita” informowała o tym [link=http://www.rp.pl/artykul/67344,422741_Muzodajnia_sama_na_rynku_e_muzyki.html]tutaj.[/link]
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas