Reklama
Rozwiń

Muzyka coraz ważniejsza dla operatorów

Publikacja: 27.01.2010 00:00

Dostarczanie muzyki staje się coraz ważniejszą usługą dodaną operatorów komórkowych. Brytyjski Vodafone poinformował właśnie, że w 2009 r. z jego sklepu z plikami muzycznymi skorzystało ponad 450 tys. osób, z czego 100 tys. tylko w styczniu. Statystyki pochodzą z największych europejskich rynków operatora, takich jak Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Irlandia i Grecja.

Sukces Vodafone jest kolejnym przejawem stopniowego poszerzania działalności operatorów o dostarczanie zawartości multimedialnej. Niedawno polski Polkomtel poinformował, że Muzodajnia.pl, należący do operatora sklep z muzyką, przekroczył barierę 100 tys. użytkowników. „Rzeczpospolita” informowała o tym [link=http://www.rp.pl/artykul/67344,422741_Muzodajnia_sama_na_rynku_e_muzyki.html]tutaj.[/link]

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości