Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 18.09.2025 06:18 Publikacja: 27.01.2010 00:00
Dostarczanie muzyki staje się coraz ważniejszą usługą dodaną operatorów komórkowych. Brytyjski Vodafone poinformował właśnie, że w 2009 r. z jego sklepu z plikami muzycznymi skorzystało ponad 450 tys. osób, z czego 100 tys. tylko w styczniu. Statystyki pochodzą z największych europejskich rynków operatora, takich jak Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Irlandia i Grecja.
Sukces Vodafone jest kolejnym przejawem stopniowego poszerzania działalności operatorów o dostarczanie zawartości multimedialnej. Niedawno polski Polkomtel poinformował, że Muzodajnia.pl, należący do operatora sklep z muzyką, przekroczył barierę 100 tys. użytkowników. „Rzeczpospolita” informowała o tym [link=http://www.rp.pl/artykul/67344,422741_Muzodajnia_sama_na_rynku_e_muzyki.html]tutaj.[/link]
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas