Muzyka coraz ważniejsza dla operatorów

Publikacja: 27.01.2010 00:00

Dostarczanie muzyki staje się coraz ważniejszą usługą dodaną operatorów komórkowych. Brytyjski Vodafone poinformował właśnie, że w 2009 r. z jego sklepu z plikami muzycznymi skorzystało ponad 450 tys. osób, z czego 100 tys. tylko w styczniu. Statystyki pochodzą z największych europejskich rynków operatora, takich jak Niemcy, Włochy, Wielka Brytania, Hiszpania, Portugalia, Holandia, Irlandia i Grecja.

Sukces Vodafone jest kolejnym przejawem stopniowego poszerzania działalności operatorów o dostarczanie zawartości multimedialnej. Niedawno polski Polkomtel poinformował, że Muzodajnia.pl, należący do operatora sklep z muzyką, przekroczył barierę 100 tys. użytkowników. „Rzeczpospolita” informowała o tym [link=http://www.rp.pl/artykul/67344,422741_Muzodajnia_sama_na_rynku_e_muzyki.html]tutaj.[/link]

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście