Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 06:21 Publikacja: 17.02.2010 00:00
– Wystawiamy się tu pierwszy raz, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, bo widzimy spore zainteresowanie naszymi produktami – mówi Robert Mijalski, international sales executive w DGT.
W Polsce głównym klientem DGT – oprócz wojska – jest Telekomunikacja Polska, której od kilku lat sprzedaje m.in. terminale GSM wraz z serwerami komunikacyjnymi, umożliwiające świadczenie usługi powszechnej na bazie sieci GSM. Do tej pory DGT dostarczyło ponad 100 tys. terminali swojej produkcji. – Oparcie na jednym kliencie nie jest dla firmy komfortowe, dlatego liczymy, że znajdziemy nabywców na rynkach poza Polską – mówi Robert Mijalski. W zeszłym roku DGT uczestniczyło w targach CeBiT w Hanowerze, ale według Mijalskiego to był chybiony pomysł. – Pierwsze dwa dni w Barcelonie pokazują, że warto było zainwestować w stoisko – twierdzi Mijalski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas