Reklama
Rozwiń
Reklama

DGT chce wyjść na rynki zagraniczne

DGT, gdański producent sprzętu telekomunikacyjnego, liczy, że targi w Barcelonie pomogą mu wejść z produktami na rynki zagraniczne.

Publikacja: 17.02.2010 00:00

– Wystawiamy się tu pierwszy raz, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, bo widzimy spore zainteresowanie naszymi produktami – mówi Robert Mijalski, international sales executive w DGT.

W Polsce głównym klientem DGT – oprócz wojska – jest Telekomunikacja Polska, której od kilku lat sprzedaje m.in. terminale GSM wraz z serwerami komunikacyjnymi, umożliwiające świadczenie usługi powszechnej na bazie sieci GSM. Do tej pory DGT dostarczyło ponad 100 tys. terminali swojej produkcji. – Oparcie na jednym kliencie nie jest dla firmy komfortowe, dlatego liczymy, że znajdziemy nabywców na rynkach poza Polską – mówi Robert Mijalski. W zeszłym roku DGT uczestniczyło w targach CeBiT w Hanowerze, ale według Mijalskiego to był chybiony pomysł. – Pierwsze dwa dni w Barcelonie pokazują, że warto było zainwestować w stoisko – twierdzi Mijalski.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama