Reklama

DGT chce wyjść na rynki zagraniczne

DGT, gdański producent sprzętu telekomunikacyjnego, liczy, że targi w Barcelonie pomogą mu wejść z produktami na rynki zagraniczne.

Publikacja: 17.02.2010 00:00

– Wystawiamy się tu pierwszy raz, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, bo widzimy spore zainteresowanie naszymi produktami – mówi Robert Mijalski, international sales executive w DGT.

W Polsce głównym klientem DGT – oprócz wojska – jest Telekomunikacja Polska, której od kilku lat sprzedaje m.in. terminale GSM wraz z serwerami komunikacyjnymi, umożliwiające świadczenie usługi powszechnej na bazie sieci GSM. Do tej pory DGT dostarczyło ponad 100 tys. terminali swojej produkcji. – Oparcie na jednym kliencie nie jest dla firmy komfortowe, dlatego liczymy, że znajdziemy nabywców na rynkach poza Polską – mówi Robert Mijalski. W zeszłym roku DGT uczestniczyło w targach CeBiT w Hanowerze, ale według Mijalskiego to był chybiony pomysł. – Pierwsze dwa dni w Barcelonie pokazują, że warto było zainwestować w stoisko – twierdzi Mijalski.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama