Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.09.2025 18:30 Publikacja: 17.02.2010 00:00
– Wystawiamy się tu pierwszy raz, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, bo widzimy spore zainteresowanie naszymi produktami – mówi Robert Mijalski, international sales executive w DGT.
W Polsce głównym klientem DGT – oprócz wojska – jest Telekomunikacja Polska, której od kilku lat sprzedaje m.in. terminale GSM wraz z serwerami komunikacyjnymi, umożliwiające świadczenie usługi powszechnej na bazie sieci GSM. Do tej pory DGT dostarczyło ponad 100 tys. terminali swojej produkcji. – Oparcie na jednym kliencie nie jest dla firmy komfortowe, dlatego liczymy, że znajdziemy nabywców na rynkach poza Polską – mówi Robert Mijalski. W zeszłym roku DGT uczestniczyło w targach CeBiT w Hanowerze, ale według Mijalskiego to był chybiony pomysł. – Pierwsze dwa dni w Barcelonie pokazują, że warto było zainwestować w stoisko – twierdzi Mijalski.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas