Aktualizacja: 24.04.2025 05:12 Publikacja: 17.02.2010 00:00
– Wystawiamy się tu pierwszy raz, ale jesteśmy bardzo zadowoleni, bo widzimy spore zainteresowanie naszymi produktami – mówi Robert Mijalski, international sales executive w DGT.
W Polsce głównym klientem DGT – oprócz wojska – jest Telekomunikacja Polska, której od kilku lat sprzedaje m.in. terminale GSM wraz z serwerami komunikacyjnymi, umożliwiające świadczenie usługi powszechnej na bazie sieci GSM. Do tej pory DGT dostarczyło ponad 100 tys. terminali swojej produkcji. – Oparcie na jednym kliencie nie jest dla firmy komfortowe, dlatego liczymy, że znajdziemy nabywców na rynkach poza Polską – mówi Robert Mijalski. W zeszłym roku DGT uczestniczyło w targach CeBiT w Hanowerze, ale według Mijalskiego to był chybiony pomysł. – Pierwsze dwa dni w Barcelonie pokazują, że warto było zainwestować w stoisko – twierdzi Mijalski.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas