Jak podaje spółka, gdyby nie brać tego pod uwagę przychody grupy byłyby wyższe o 5 proc. niż w 2008 roku.Wzrost przychodów operator odnotował przede wszystkim w obszarze usług świadczonych na sieci Telekomunikacji Polskiej (WLR, NDS i BSA), które wyniosły 23,6 mln zł. Liczba abonentów WLR wyniosła 250,3 tys, czyli niespełna 11 tys. więcej niż we wrześniu 2009 r. i blisko 90 tys. więcej niż w grudniu 2008 r.

Tylko o 2,5 tys. powiększyła się w IV kwartale liczba klientów usługi dostępu do internetu. Na koniec roku było ich 157 tys. (137 tys. w 2008 r.)  Pakiet DIALOGmedia łączący w sobie telefon stacjonarny, dostęp do Internetu oraz TV (VoD) zyskał zainteresowanie ze strony klientów – ich liczba wzrosła do poziomu 21 tys. (plus 17,5 tys., z czego 6,8 tys. w IV kwartale). Na koniec roku w sieci Dialogu dzwoniło 445,2 tys. linii  (417,2 tys. na koniec 2008 r.)

Przychody operatora w IV kw. 2009 roku wyniosły 131,7 mln zł przychodów, czyli o 4,1 proc. mniej niż rok wcześniej. Poprawiła rentowność, co nie było trudne. Rok wcześniej jej rezultaty w drastyczny sposób obniżyły odpisy wartości majątku. Ostatecznie w ostatnim kwartale 2009 r. grupa (składa się na nią także płocki Petrotel) wykazała 5 mln zł zysku operacyjnego (rok wcześniej miała tu na minusie 284,9 mln zł), 33,3 mln zł EBITDA oraz 2,4 mln zł zysku netto (wobec 262,3 mln zł straty przed rokiem). Zysk operacyjny grupy w całym 2009 roku wyniósł 34,7 mln zł, EBITDA 135,4 mln zł, a zysk netto 10,44 mln zł.