Jak podaje spółka, gdyby nie brać tego pod uwagę przychody grupy byłyby wyższe o 5 proc. niż w 2008 roku.Wzrost przychodów operator odnotował przede wszystkim w obszarze usług świadczonych na sieci Telekomunikacji Polskiej (WLR, NDS i BSA), które wyniosły 23,6 mln zł. Liczba abonentów WLR wyniosła 250,3 tys, czyli niespełna 11 tys. więcej niż we wrześniu 2009 r. i blisko 90 tys. więcej niż w grudniu 2008 r.
Tylko o 2,5 tys. powiększyła się w IV kwartale liczba klientów usługi dostępu do internetu. Na koniec roku było ich 157 tys. (137 tys. w 2008 r.) Pakiet DIALOGmedia łączący w sobie telefon stacjonarny, dostęp do Internetu oraz TV (VoD) zyskał zainteresowanie ze strony klientów – ich liczba wzrosła do poziomu 21 tys. (plus 17,5 tys., z czego 6,8 tys. w IV kwartale). Na koniec roku w sieci Dialogu dzwoniło 445,2 tys. linii (417,2 tys. na koniec 2008 r.)