Reklama
Rozwiń

Hot spoty na poczcie – test popytu reklamodawców

Publikacja: 25.08.2014 15:31

Polkomtel, Poczta Polska i firma Moben rozpoczęły pilotażowy program, w ramach którego w wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej zainstalowane zostaną hot spoty z bezpłatnym dostępem do internetu.

Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta, który skorzysta z punktu dostępowego wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości