Hot spoty na poczcie – test popytu reklamodawców

Publikacja: 25.08.2014 15:31

Polkomtel, Poczta Polska i firma Moben rozpoczęły pilotażowy program, w ramach którego w wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej zainstalowane zostaną hot spoty z bezpłatnym dostępem do internetu.

Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta, który skorzysta z punktu dostępowego wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?