Hot spoty na poczcie – test popytu reklamodawców

Publikacja: 25.08.2014 15:31

Polkomtel, Poczta Polska i firma Moben rozpoczęły pilotażowy program, w ramach którego w wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej zainstalowane zostaną hot spoty z bezpłatnym dostępem do internetu.

Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta, który skorzysta z punktu dostępowego wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem