Reklama
Rozwiń

Plush – nowa marka Polkomtela ma być dominującą w segmencie pre-paid

Publikacja: 08.09.2014 15:34

Plush – nowa marka Polkomtela ma być dominującą w segmencie pre-paid

Foto: ROL

– Świadomość marki Plusa to prawie 100 proc. Operator uważany jest godnego uwagi, zaufania i właściciela sieci o najlepszym zasięgu. Jednak młode osoby postrzegają nas,  jako starą centralę telefoniczną. Dlatego przez ostatnich kilka miesięcy pracowaliśmy nad tym, aby zmienić wizerunek – mówiła dziś  Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i zależnym Polkomtelu wyjaśniając, dlaczego grupa wprowadza nową markę.

Marka ta to – zgodnie z nieoficjalnymi informacjami sprzed weekenduPlush (ang. plusz, pluszowy, ale też luksusowy, bardzo drogi). Na szyldach reklamowych obok nowej nazwy, która ma przykuć uwagę osób młodych pojawi się dopisek „powered by Plus”. Nie jest to przy tym efekt regulacji, ale suwerennej decyzji grupy.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku