Plush – nowa marka Polkomtela ma być dominującą w segmencie pre-paid

Publikacja: 08.09.2014 15:34

Plush – nowa marka Polkomtela ma być dominującą w segmencie pre-paid

Foto: ROL

– Świadomość marki Plusa to prawie 100 proc. Operator uważany jest godnego uwagi, zaufania i właściciela sieci o najlepszym zasięgu. Jednak młode osoby postrzegają nas,  jako starą centralę telefoniczną. Dlatego przez ostatnich kilka miesięcy pracowaliśmy nad tym, aby zmienić wizerunek – mówiła dziś  Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i zależnym Polkomtelu wyjaśniając, dlaczego grupa wprowadza nową markę.

Marka ta to – zgodnie z nieoficjalnymi informacjami sprzed weekenduPlush (ang. plusz, pluszowy, ale też luksusowy, bardzo drogi). Na szyldach reklamowych obok nowej nazwy, która ma przykuć uwagę osób młodych pojawi się dopisek „powered by Plus”. Nie jest to przy tym efekt regulacji, ale suwerennej decyzji grupy.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście