Reklama
Rozwiń

Plush – nowa marka Polkomtela ma być dominującą w segmencie pre-paid

Publikacja: 08.09.2014 15:34

Plush – nowa marka Polkomtela ma być dominującą w segmencie pre-paid

Foto: ROL

– Świadomość marki Plusa to prawie 100 proc. Operator uważany jest godnego uwagi, zaufania i właściciela sieci o najlepszym zasięgu. Jednak młode osoby postrzegają nas,  jako starą centralę telefoniczną. Dlatego przez ostatnich kilka miesięcy pracowaliśmy nad tym, aby zmienić wizerunek – mówiła dziś  Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i zależnym Polkomtelu wyjaśniając, dlaczego grupa wprowadza nową markę.

Marka ta to – zgodnie z nieoficjalnymi informacjami sprzed weekenduPlush (ang. plusz, pluszowy, ale też luksusowy, bardzo drogi). Na szyldach reklamowych obok nowej nazwy, która ma przykuć uwagę osób młodych pojawi się dopisek „powered by Plus”. Nie jest to przy tym efekt regulacji, ale suwerennej decyzji grupy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości