Aktualizacja: 30.06.2025 23:28 Publikacja: 28.09.2014 18:20
Firma badawcza ARC Rynek i Opinia przeprowadziła badania dotyczące cen elektroniki użytkowej. Wynika z nich, że smartfony nie brandowane lub pochodzące od nieznanego, nowego dostawcy powinny kosztować w granica 260-450 zł. To właśnie taka cena daje szanse na zyskanie przychylności konsumentów, których uwaga jest coraz częściej rozproszona.
Adam Czarnecki z ARC powiedział, że pytanie skierowane do respondentów dotyczyło warunków jakie spełnić musi telefon niepopularnej marki, aby zwrócić uwagę klienta. W trakcie badania okazało się, że wciąż są kręgi w których telefon komórkowy, szczególnie inteligentny jest oznaką prestiżu, dlatego b-brandy nie są szczególnie wysoko cenione. Co trzeci pytany przyznał, że jego znajomi zwracają uwagę na markę telefonu, z którego korzystają koledzy.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas