Reklama
Rozwiń
Reklama

Podwoją się wpływy serwisów wideo w sieci

Najnowsze prognozy przychodów z usług telewizyjnych udostępnianych widzom za pośrednictwem szerokopasmowego Internetu głoszą, że w 2020 roku sięgną one 42,34 mld dol., choć jeszcze w tym roku będą warte 19,03 mld dol.

Publikacja: 02.10.2014 10:47

Ich autor, Digital TV Research, podlicza zarówno subskrypcje za dostęp do streamingowanych w sieci kanałów telewizyjnych, jak i uiszczane za dostęp do bibliotek filmowych i programowych.

Największymi rynkami takich usług będą za sześć lat wciąż Stany Zjednoczone (z wpływami z takich usług na poziomie 15,5 mld dol. będą odpowiadać za 37 proc. całego globalnego rynku podobnych usług), Chiny (3 mld dol. przychodów) oraz Japonia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama