Reklama
Rozwiń
Reklama

Podwoją się wpływy serwisów wideo w sieci

Najnowsze prognozy przychodów z usług telewizyjnych udostępnianych widzom za pośrednictwem szerokopasmowego Internetu głoszą, że w 2020 roku sięgną one 42,34 mld dol., choć jeszcze w tym roku będą warte 19,03 mld dol.

Publikacja: 02.10.2014 10:47

Ich autor, Digital TV Research, podlicza zarówno subskrypcje za dostęp do streamingowanych w sieci kanałów telewizyjnych, jak i uiszczane za dostęp do bibliotek filmowych i programowych.

Największymi rynkami takich usług będą za sześć lat wciąż Stany Zjednoczone (z wpływami z takich usług na poziomie 15,5 mld dol. będą odpowiadać za 37 proc. całego globalnego rynku podobnych usług), Chiny (3 mld dol. przychodów) oraz Japonia.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama