Podwoją się wpływy serwisów wideo w sieci

Najnowsze prognozy przychodów z usług telewizyjnych udostępnianych widzom za pośrednictwem szerokopasmowego Internetu głoszą, że w 2020 roku sięgną one 42,34 mld dol., choć jeszcze w tym roku będą warte 19,03 mld dol.

Publikacja: 02.10.2014 10:47

Ich autor, Digital TV Research, podlicza zarówno subskrypcje za dostęp do streamingowanych w sieci kanałów telewizyjnych, jak i uiszczane za dostęp do bibliotek filmowych i programowych.

Największymi rynkami takich usług będą za sześć lat wciąż Stany Zjednoczone (z wpływami z takich usług na poziomie 15,5 mld dol. będą odpowiadać za 37 proc. całego globalnego rynku podobnych usług), Chiny (3 mld dol. przychodów) oraz Japonia.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10