Reklama

Branża liczy na odcinanie pirackich stron, nie na karanie internautów

Nieświadomie pośredniczące w ułatwianiu dostępu do pirackich treści w sieci firmy coraz chętniej współpracują z właścicielami kradzionych materiałów. W skutecznej walce z piractwem przeszkadzają wciąż luki w prawie i brak skutecznych rozwiązań. W Europie widać trend do przenoszenia odpowiedzialności za pirackie treści na dostawców internetu i odchodzenie od pomysłów karania za piractwo samych użytkowników.

Publikacja: 07.10.2014 16:41

Branża liczy na odcinanie pirackich stron, nie na karanie internautów

Foto: Bloomberg

W Polsce branża nie jest zgodna co do tego, jak problem piractwa należałoby rozwiązać. – Większość firm prowadzących tu działalność to firmy międzynarodowe, więc narzędzia, jakie możemy stworzyć tu lokalnie nie są dla nich wystarczające, potrzebne jest stworzenie takich narzędzi o skali międzynarodowej – przekonywała Teresa Wierzbowska, prezes Stowarzyszenia Dystrybutorów Sygnału Telewizyjnego Sygnał na 41 Międzynarodowej Konferencji i Wystawie Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej, która zaczęła się w poniedziałek w Łodzi.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama