Klienci UPC mają problemy z dekoderem Horizon

Publikacja: 01.07.2015 14:50

Od dwóch dni klienci sieci telewizji kablowej UPC Polska posiadający nowy dekoder Horizon wprowadzony przez telekom do oferty w ub.r. skarżą się na działanie urządzenia.

– Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD – informuje w odpowiedzi na pytania rpkom.pl Michał Fura, rzecznik UPC Polska.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa