Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 16.10.2025 06:36 Publikacja: 01.07.2015 14:50
Od dwóch dni klienci sieci telewizji kablowej UPC Polska posiadający nowy dekoder Horizon wprowadzony przez telekom do oferty w ub.r. skarżą się na działanie urządzenia.
– Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD – informuje w odpowiedzi na pytania rpkom.pl Michał Fura, rzecznik UPC Polska.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas