Reklama

Netflix planuje start na nowych rynkach

Nie ma wśród nich wciąż Polski. W trzecim kwartale przybędą za to Japonia i Hiszpania, a w czwartym: Włochy i Portugalia.

Publikacja: 16.07.2015 11:46

Na koniec II kwartału na całym świecie na platformie logowało się już ponad 65,6 mln ludzi, z czego 62,7 mln płaciło za dostęp. To oznacza, że przyłączyła netto prawie 3,3 mln klientów, choć spodziewała się ich „zaledwie” 2,5 mln. Na koniec roku firma spodziewa się mieć ponad 69 mln użytkowników, w tym 66,6 mln płacących. Zdecydowana większość nowych klientów przyłączonych w drugim kwartale – 2,4 mln – mieszkała poza USA . – Wyższy od spodziewanego wskaźnik przyłączeń jest naszym zdaniem efektem wzmocnienia naszej autorskiej oferty programowej, która w drugim kwartale obejmowała takie pozycje jak pierwsze sezony Daredevil Marvela, Sense8 (braci Wachowskich – red.), nowy sezon Jeźdźców smoków oraz Grace and Frankie, jak i trzeci sezon Orange is the New Black – podali w liście do udziałowców Reed Hastings, prezes Netfliksa i David Wells, dyrektor finansowy spółki. Jak zapowiedział Netflix, w przyszłym roku wydatki na programming wyniosą w firmie już 5 mld dol.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama