Netflix planuje start na nowych rynkach

Nie ma wśród nich wciąż Polski. W trzecim kwartale przybędą za to Japonia i Hiszpania, a w czwartym: Włochy i Portugalia.

Publikacja: 16.07.2015 11:46

Na koniec II kwartału na całym świecie na platformie logowało się już ponad 65,6 mln ludzi, z czego 62,7 mln płaciło za dostęp. To oznacza, że przyłączyła netto prawie 3,3 mln klientów, choć spodziewała się ich „zaledwie” 2,5 mln. Na koniec roku firma spodziewa się mieć ponad 69 mln użytkowników, w tym 66,6 mln płacących. Zdecydowana większość nowych klientów przyłączonych w drugim kwartale – 2,4 mln – mieszkała poza USA . – Wyższy od spodziewanego wskaźnik przyłączeń jest naszym zdaniem efektem wzmocnienia naszej autorskiej oferty programowej, która w drugim kwartale obejmowała takie pozycje jak pierwsze sezony Daredevil Marvela, Sense8 (braci Wachowskich – red.), nowy sezon Jeźdźców smoków oraz Grace and Frankie, jak i trzeci sezon Orange is the New Black – podali w liście do udziałowców Reed Hastings, prezes Netfliksa i David Wells, dyrektor finansowy spółki. Jak zapowiedział Netflix, w przyszłym roku wydatki na programming wyniosą w firmie już 5 mld dol.

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Koszty leczenia w przypadku urazów na stoku potrafią poważnie zaskoczyć
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić