Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.07.2025 02:10 Publikacja: 12.11.2018 21:53
Foto: cyfrowa.rp.pl
Badanie „Poziomy sympatii i zaufania do największych marek telekomunikacyjnych”, do którego dotarliśmy, przeprowadziły między 1 marca a 31 sierpnia Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS oraz agencja doradcza Apostołowie Opinii. Z wyniku najbardziej może cieszyć się sieć Play. 35 proc. badanych pozytywnie odnosi się do Play jako firmy telekomunikacyjnej, zaś negatywne konotacje marka wzbudza u 14 proc. Z kolei odczucia neutralne deklaruje 52 proc. ankietowanych.
Jeszcze lepsze wyniki Play zanotowało w przypadku poziomu zaufania. 36 proc. badanych deklaruje, że ufa marce, a 48 proc. ma w tym obszarze stosunek neutralny. 16 proc. respondentów twierdzi, że ich poziom zaufania do marki Play jest niski lub zdecydowanie jej nie ufają.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas