Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 17.09.2025 09:02 Publikacja: 12.11.2018 21:53
Foto: cyfrowa.rp.pl
Badanie „Poziomy sympatii i zaufania do największych marek telekomunikacyjnych”, do którego dotarliśmy, przeprowadziły między 1 marca a 31 sierpnia Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS oraz agencja doradcza Apostołowie Opinii. Z wyniku najbardziej może cieszyć się sieć Play. 35 proc. badanych pozytywnie odnosi się do Play jako firmy telekomunikacyjnej, zaś negatywne konotacje marka wzbudza u 14 proc. Z kolei odczucia neutralne deklaruje 52 proc. ankietowanych.
Jeszcze lepsze wyniki Play zanotowało w przypadku poziomu zaufania. 36 proc. badanych deklaruje, że ufa marce, a 48 proc. ma w tym obszarze stosunek neutralny. 16 proc. respondentów twierdzi, że ich poziom zaufania do marki Play jest niski lub zdecydowanie jej nie ufają.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas