Play wygrywa konkurs piękności

Największą sympatią i zaufaniem wśród sieci komórkowych Polacy darzą obecnie markę Play, najgorzej postrzegają Orange.

Publikacja: 12.11.2018 21:53

Play wygrywa konkurs piękności

Foto: cyfrowa.rp.pl

Badanie „Poziomy sympatii i zaufania do największych marek telekomunikacyjnych”, do którego dotarliśmy, przeprowadziły między 1 marca a 31 sierpnia Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS oraz agencja doradcza Apostołowie Opinii. Z wyniku najbardziej może cieszyć się sieć Play. 35 proc. badanych pozytywnie odnosi się do Play jako firmy telekomunikacyjnej, zaś negatywne konotacje marka wzbudza u 14 proc. Z kolei odczucia neutralne deklaruje 52 proc. ankietowanych.

Jeszcze lepsze wyniki Play zanotowało w przypadku poziomu zaufania. 36 proc. badanych deklaruje, że ufa marce, a 48 proc. ma w tym obszarze stosunek neutralny. 16 proc. respondentów twierdzi, że ich poziom zaufania do marki Play jest niski lub zdecydowanie jej nie ufają.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX