Aktualizacja: 16.05.2025 10:09 Publikacja: 05.02.2019 19:41
Foto: Fotorzepa, Bartosz Zborowski Bar Bartosz Zborowski
Od kilku dni nie działa jej strona internetowa, czyli główny kanał sprzedaży usług. Przedstawiciele biura prasowego T-Mobile Polska, do którego to operatora należy Heyah zapewniają, że niedostępność strony nie oznacza, iż telekom rezygnuje marki.
Jak się dowiadujemy, trwają prace nad przywróceniem strony internetowej Heyah. Być może pojawi się ona w sieci jeszcze we wtorek, ale nie będzie ona miała jednak przejściowo funkcji sklepu, czy interaktywnego kontaktu z użytkownikami. Informatycy T-Mobile pracują na razie nad stroną w formie statycznej wizytówki.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas