Heyah ofiarą awarii w T-Mobile

Awaria w T-Mobile Polska spowodowana pożarem na warszawskim Annopolu ma ofiarę w postaci znanej marki. Chodzi o Heyah, czyli pierwszą komórkową markę działającą w podobny sposób do wirtualnej sieci komórkowej.

Publikacja: 05.02.2019 19:41

Heyah ofiarą awarii w T-Mobile

Foto: Fotorzepa, Bartosz Zborowski Bar Bartosz Zborowski

Od kilku dni nie działa jej strona internetowa, czyli główny kanał sprzedaży usług. Przedstawiciele biura prasowego T-Mobile Polska, do którego to operatora należy Heyah zapewniają, że niedostępność strony nie oznacza, iż telekom rezygnuje marki.

Jak się dowiadujemy, trwają prace nad przywróceniem strony internetowej Heyah. Być może pojawi się ona w sieci jeszcze we wtorek, ale nie będzie ona miała jednak przejściowo funkcji sklepu, czy interaktywnego kontaktu z użytkownikami.  Informatycy T-Mobile pracują na razie nad stroną w formie statycznej wizytówki.

CZYTAJ TAKŻE: Pożar uderzył w działanie T-Mobile

T-Mobile nie zdradza liczby klientów Heyah, ale można ich liczyć w setkach tysięcy.

Operator podaje, że usunął już niemal wszystkie skutki ubiegłotygodniowej awarii, która dotknęła zarówno klientów indywidualnych jak i biznesowych operatora. Telekom nadal nie udostępnia klientom mobilnego biura obsługi abonenta, którego elementem jest aplikacja Mój T-Mobile. Część procedur przebiega w zwolnionym tempie. Z tego też względu nie znana jest na razie skala reklamacji i żądań zadość uczynienia, które mogły wpłynąć do spółki.

Wśród firm, które odczuły kłopoty T-Mobile Polska były m.in. mBank, czy Poczta Polska.

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX