Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.10.2025 03:27 Publikacja: 31.01.2019 20:12
Foto: Bloomberg
W czwartek wieczorem w T-Mobile Polska, jednym z czterech największych operatorów telekomunikacyjnych trwały prace nad przywróceniem działania należących do telekomu telefonicznych biur obsługi klienta (call-center). Wcześniej w godzinach popołudniowych telekom poradził sobie z awarią usług głosowych i SMS-ów, które albo nie przychodziły w ogóle, albo wybiórczo.
Trwającą od rana awarię, spowodował pożar hali magazynowej na warszawskim Annopolu, w gaszeniu której wzięło udział 160 strażaków i 50 pojazdów Straży Pożarnej. Pracownicy T-Mobile mówili nam, że mogły zająć się także budynki operatora, ale ostatecznie najbardziej prawdopodobnym powodem awarii było podtopienie infrastruktury należącej do ulokowanego w tym miejscu jednego z centrów przetwarzania danych T-Mobile.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas