Od godzin w czwartek większość użytkowników Virgin Mobile Polska może mieć problemy z korzystaniem z usług tego wirtualnego operatora komórkowego.
Jak mówi nam Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile, kłopoty techniczne, które ma dziś firma wystąpiły po nocnych pracach utrzymaniowych i dotyczą użytkowników przeniesionych na własną platformę billingową MVNO.
Kłopoty z wykonywaniem połączeń głosowych lub dostępem do Internetu mogą powodować również wzmożony liczbę prób połączeń z systemami sieci P4, operatora sieci Play, który jest infrastrukturalnym dostawcą Virgin. Play nie jest jednak źródłem kłopotów Virgin.
Piotrowska-Oliwa podaje, że awaria usuwana jest stopniowo, co oznacza, że klienci Virgin będą uzyskiwać dostęp do usług partiami.
Szefowa MVNO liczy, że kryzys uda się zażegnać w ciągu kilku godzin i obiecuje już teraz użytkownikom bonusy w ramach przeprosin.