Aktualizacja: 20.05.2025 12:18 Publikacja: 21.03.2019 11:30
Od godzin w czwartek większość użytkowników Virgin Mobile Polska może mieć problemy z korzystaniem z usług tego wirtualnego operatora komórkowego.
Jak mówi nam Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Virgin Mobile, kłopoty techniczne, które ma dziś firma wystąpiły po nocnych pracach utrzymaniowych i dotyczą użytkowników przeniesionych na własną platformę billingową MVNO.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas