Aktualizacja: 01.07.2025 10:18 Publikacja: 29.10.2019 18:29
Foto: Bloomberg
– Mamy najwyższe wyniki przyłączania klientów i najniższy w historii wskaźnik odejść – tak Jean-Francois Fallacher, prezes Orange Polska, odpowiadał na pytania analityków giełdowych o efekt wprowadzenia podwyżek cen. To ważne pytanie, bo operator zaczął je jako pierwszy w branży jeszcze w ub.r. od klientów biznesowych. W tym roku podrożały abonamenty komórkowe, pakiety Orange Love, a ostatnio także usługi na kartę.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas