Reklama
Rozwiń

Vodafone będzie podsłuchiwać dla banków

Vodafone Global Enterprise, korporacyjne ramię sieci Vodafone, poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej usługi dedykowanej dla sektora bankowego i innych instytucji finansowych.

Publikacja: 23.04.2010 00:00

[link=http://www.enterprise.vodafone.com/products_solutions/business_process_improvement/mobile_recording.jsp]Vodafone Mobile Recording[/link] oferuje możliwość rejestracji i archiwizacji połączeń głosowych i SMS wychodzących i przychodzących na mobilne numery korporacyjnego klienta. Rejestracja odbywa się na właśnej platformie klienta, która zazwyczaj istnieje na potrzeby rejestracji rozmów z linii stacjonarnych. Współpracę telefonów z platformą zapewnia oprogramowanie klienckie na terminalach pracowników instytucji.

Vodafone wskazuje na coraz większy stopień korzystania z telefonów komórkowych przez pracowników instytucji finansowych, związany z potrzebą elastyczności czasu pracy i wykonywanych zadań. Rejestracja rozmów z klientami tymczasem stanowi częstą podstawę rozpatrywania reklamacji i skarg, a często jest po prostu formalnym wymogiem, jakie instytucjom finansowym narzuca prawo. VGE wprowadza rozwiązanie Mobile Recording w swoich sieciach w Europie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości