Vodafone będzie podsłuchiwać dla banków

Vodafone Global Enterprise, korporacyjne ramię sieci Vodafone, poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej usługi dedykowanej dla sektora bankowego i innych instytucji finansowych.

Publikacja: 23.04.2010 00:00

[link=http://www.enterprise.vodafone.com/products_solutions/business_process_improvement/mobile_recording.jsp]Vodafone Mobile Recording[/link] oferuje możliwość rejestracji i archiwizacji połączeń głosowych i SMS wychodzących i przychodzących na mobilne numery korporacyjnego klienta. Rejestracja odbywa się na właśnej platformie klienta, która zazwyczaj istnieje na potrzeby rejestracji rozmów z linii stacjonarnych. Współpracę telefonów z platformą zapewnia oprogramowanie klienckie na terminalach pracowników instytucji.

Vodafone wskazuje na coraz większy stopień korzystania z telefonów komórkowych przez pracowników instytucji finansowych, związany z potrzebą elastyczności czasu pracy i wykonywanych zadań. Rejestracja rozmów z klientami tymczasem stanowi częstą podstawę rozpatrywania reklamacji i skarg, a często jest po prostu formalnym wymogiem, jakie instytucjom finansowym narzuca prawo. VGE wprowadza rozwiązanie Mobile Recording w swoich sieciach w Europie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa