Vodafone będzie podsłuchiwać dla banków

Vodafone Global Enterprise, korporacyjne ramię sieci Vodafone, poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej usługi dedykowanej dla sektora bankowego i innych instytucji finansowych.

Publikacja: 23.04.2010 00:00

[link=http://www.enterprise.vodafone.com/products_solutions/business_process_improvement/mobile_recording.jsp]Vodafone Mobile Recording[/link] oferuje możliwość rejestracji i archiwizacji połączeń głosowych i SMS wychodzących i przychodzących na mobilne numery korporacyjnego klienta. Rejestracja odbywa się na właśnej platformie klienta, która zazwyczaj istnieje na potrzeby rejestracji rozmów z linii stacjonarnych. Współpracę telefonów z platformą zapewnia oprogramowanie klienckie na terminalach pracowników instytucji.

Vodafone wskazuje na coraz większy stopień korzystania z telefonów komórkowych przez pracowników instytucji finansowych, związany z potrzebą elastyczności czasu pracy i wykonywanych zadań. Rejestracja rozmów z klientami tymczasem stanowi częstą podstawę rozpatrywania reklamacji i skarg, a często jest po prostu formalnym wymogiem, jakie instytucjom finansowym narzuca prawo. VGE wprowadza rozwiązanie Mobile Recording w swoich sieciach w Europie.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?