Aktualizacja: 09.05.2025 22:41 Publikacja: 23.04.2010 00:00
[link=http://www.enterprise.vodafone.com/products_solutions/business_process_improvement/mobile_recording.jsp]Vodafone Mobile Recording[/link] oferuje możliwość rejestracji i archiwizacji połączeń głosowych i SMS wychodzących i przychodzących na mobilne numery korporacyjnego klienta. Rejestracja odbywa się na właśnej platformie klienta, która zazwyczaj istnieje na potrzeby rejestracji rozmów z linii stacjonarnych. Współpracę telefonów z platformą zapewnia oprogramowanie klienckie na terminalach pracowników instytucji.
Vodafone wskazuje na coraz większy stopień korzystania z telefonów komórkowych przez pracowników instytucji finansowych, związany z potrzebą elastyczności czasu pracy i wykonywanych zadań. Rejestracja rozmów z klientami tymczasem stanowi częstą podstawę rozpatrywania reklamacji i skarg, a często jest po prostu formalnym wymogiem, jakie instytucjom finansowym narzuca prawo. VGE wprowadza rozwiązanie Mobile Recording w swoich sieciach w Europie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas