Spadła sprzedaż komórek Motoroli

Amerykański koncern podał swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2010 r. Wartość sprzedaży produktów firmy wyniosła w tym okresie 5,04 mld dol. (spadek w stosunku do 5,37 rok wcześniej).

Publikacja: 30.04.2010 00:00

Zajmujący się głównie słuchawkami dział Mobile Devices Motoroli sprzedał sprzęt wart łącznie 1,6 mld dol. To dziewięć procent mniej niż w pierwszym kwartale 2009 r. Ilościowo sprzedaż telefonów w pierwszych trzech miesiącach obecnego roku wyniosłą 8,5 mln sztuk, z czego 2,3 mln stanowiły smartfony, w tym niezwykle ważny dla firmy model Droid / Milestone. W pierwszym kwartale 2010 r. Motorola pokazała sześć nowych smartfonów z systemem Android.

8,5 mln sprzedanych telefonów to wynik znacznie gorszy niż rok wcześniej, kiedy do klientów firmy trafiło łącznie 14,7 mln telefonów Motoroli, i wyraźnie mniej nawet w porównaniu z czwartym kwartałem 2009 r., kiedy sprzedało się 12 mln sztuk tych urządzeń.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić