Spadła sprzedaż komórek Motoroli

Amerykański koncern podał swoje wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2010 r. Wartość sprzedaży produktów firmy wyniosła w tym okresie 5,04 mld dol. (spadek w stosunku do 5,37 rok wcześniej).

Publikacja: 30.04.2010 00:00

Zajmujący się głównie słuchawkami dział Mobile Devices Motoroli sprzedał sprzęt wart łącznie 1,6 mld dol. To dziewięć procent mniej niż w pierwszym kwartale 2009 r. Ilościowo sprzedaż telefonów w pierwszych trzech miesiącach obecnego roku wyniosłą 8,5 mln sztuk, z czego 2,3 mln stanowiły smartfony, w tym niezwykle ważny dla firmy model Droid / Milestone. W pierwszym kwartale 2010 r. Motorola pokazała sześć nowych smartfonów z systemem Android.

8,5 mln sprzedanych telefonów to wynik znacznie gorszy niż rok wcześniej, kiedy do klientów firmy trafiło łącznie 14,7 mln telefonów Motoroli, i wyraźnie mniej nawet w porównaniu z czwartym kwartałem 2009 r., kiedy sprzedało się 12 mln sztuk tych urządzeń.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku