Grupa Lew dopieszcza rentowność
Kamil Kosiński
Częstochowska spółka odpuszcza giełdę i zagranicę. Chce w Polsce zwiększać zyski. Zarządzająca siecią terminali umożliwiających sprzedaż doładowań telefonii komórkowej, akceptację kart płatniczych i opłacanie rachunków częstochowska Grupa Lew liczy, że zawarta pod koniec maja umowa dotycząca instalacji terminali w placówkach mPunkt Polska będzie tylko wstępem do tegorocznej ekspansji. W najbliższym czasie grupa chce podpisać umowę z jeszcze większą siecią handlową.
http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=e64214e0-e7e8-4b65-8b8e-b4a531c9302b&date=2010-06-14 (dostęp płatny)
SkyCash chce do każdej komórki
Katarzyna Latek
Z kilkumiesięcznym poślizgiem debiutują mobilne płatności SkyCash. W spółka podpisała umowy partnerskie. Dokładnie rok temu firma SkyCash ogłosiła na naszych łamach, że chce rzucić rękawicę operatorom komórkowym. Zamierzała w drugiej połowie 2009 r. wprowadzić rozwiązanie dla tzw. mikropłatności pozwalające ominąć ich w czasie transakcji. Taki system ma być tańszy, bardziej dostępny.
http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=a200370b-75c2-4fb7-8740-136377ae83fd&date=2010-06-14 (dostęp płatny)
Rzeczpospolita
Jak rozliczyć działania marketingowe w Internecie
Łukasz Wojtkowiak
Firmy coraz częściej promują się w sieci, dostrzegając zalety tej formy marketingu. Rozliczenie podatkowe takich działań budzi jednak spore wątpliwości. Reklama i promocja w sieci opiera się bardzo często na masowym korzystaniu z cudzych stron internetowych, w tym np. amatorsko prowadzonych stron tematycznych czy nawet blogów. Za zgodą dysponentów tych stron są na nich zamieszczane bądź same obrazy zawierające treści reklamowe, bądź też banery z hiperłączami przekierowującymi po kliknięciu na strony docelowe.
http://new-arch.rp.pl/artykul/954622_Jak_rozliczyc_dzialania_marketingowe_w_Internecie.html (dostęp płatny)