Reklama

Trudne rozmowy sieci komórkowej z kablową

Multimedia Polska, trzecia pod względem liczby klientów sieć kablowa w kraju widzi zainteresowanie ze strony sieci komórkowych budową dużej grupy telekomunikacyjnej. Taki alians byłby dla rynku przełomem.

Publikacja: 07.07.2010 07:00

Andrzej Rogowski, prezes zarządu i akcjonariusz Multimediów

Andrzej Rogowski, prezes zarządu i akcjonariusz Multimediów

Foto: Fotorzepa, Szymon Łaszewski Szymon Łaszewski

– W tej chwili nie są prowadzone żadne konkretne rozmowy, oprócz ogólnych konsultacji o wstępnym charakterze na temat możliwych konfiguracji konsolidacyjnych – zastrzegł w rozmowie z nami Andrzej Rogowski, prezes i akcjonariusz Multimedia Polska.

Nie ujawnił on, które firmy brały udział w tych rozmowach. Rynkowe pogłoski mówią, że możliwość inwestycji w telewizję kablową rozważa Polkomtel, szykujący się do emisji obligacji o maksymalnej wartości 4 mld zł. W strategii opisanej w prospekcie obligacji zawarł również możliwość akwizycji, w tym przedsięwzięć biznesów stanowiących uzupełnienie dla jego działalności.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama