Reklama

Outbox z Capgemini wdrożą systemy CRM w Grupie TP

Konsolidacja informatyki w Grupie TP. Capgemini wybrała poddostawcę usług – Outbox zajmie się systemami CRM w TP i PTK Centertel

Publikacja: 13.07.2010 12:51

Capgemini podpisała właśnie umowę z firmą Outbox, która zajmie się rozwijaniem i utrzymaniem wdrożonych w TP i PTK Centertel systemów w ciągu najbliższych trzech lat.

Partnerstwo między tymi firmami to część większego, trzyletniego projektu konsolidacji zasobów informatycznych Grupy TP. Na początku czerwca TP podpisała umowy ramowe z konsultingowym Capgemini, któremu powierzono obszar zarządzania relacji z klientami oraz informatyczną grupą Asseco Poland, która zajmie się systemami rozliczeniowymi i business intelligence. Wcześniej, w kwietniu, Grupa TP porozumiała się z firmami AMG.net, Atos Origin oraz CGI, które zajmą się rozwojem i utrzymaniem aplikacji wspomagających rozwój i zarządzanie portalami www grupy, usługami oraz integracją systemów IT.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama