Outbox z Capgemini wdrożą systemy CRM w Grupie TP

Konsolidacja informatyki w Grupie TP. Capgemini wybrała poddostawcę usług – Outbox zajmie się systemami CRM w TP i PTK Centertel

Publikacja: 13.07.2010 12:51

Capgemini podpisała właśnie umowę z firmą Outbox, która zajmie się rozwijaniem i utrzymaniem wdrożonych w TP i PTK Centertel systemów w ciągu najbliższych trzech lat.

Partnerstwo między tymi firmami to część większego, trzyletniego projektu konsolidacji zasobów informatycznych Grupy TP. Na początku czerwca TP podpisała umowy ramowe z konsultingowym Capgemini, któremu powierzono obszar zarządzania relacji z klientami oraz informatyczną grupą Asseco Poland, która zajmie się systemami rozliczeniowymi i business intelligence. Wcześniej, w kwietniu, Grupa TP porozumiała się z firmami AMG.net, Atos Origin oraz CGI, które zajmą się rozwojem i utrzymaniem aplikacji wspomagających rozwój i zarządzanie portalami www grupy, usługami oraz integracją systemów IT.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama