Outbox z Capgemini wdrożą systemy CRM w Grupie TP

Konsolidacja informatyki w Grupie TP. Capgemini wybrała poddostawcę usług – Outbox zajmie się systemami CRM w TP i PTK Centertel

Publikacja: 13.07.2010 12:51

Capgemini podpisała właśnie umowę z firmą Outbox, która zajmie się rozwijaniem i utrzymaniem wdrożonych w TP i PTK Centertel systemów w ciągu najbliższych trzech lat.

Partnerstwo między tymi firmami to część większego, trzyletniego projektu konsolidacji zasobów informatycznych Grupy TP. Na początku czerwca TP podpisała umowy ramowe z konsultingowym Capgemini, któremu powierzono obszar zarządzania relacji z klientami oraz informatyczną grupą Asseco Poland, która zajmie się systemami rozliczeniowymi i business intelligence. Wcześniej, w kwietniu, Grupa TP porozumiała się z firmami AMG.net, Atos Origin oraz CGI, które zajmą się rozwojem i utrzymaniem aplikacji wspomagających rozwój i zarządzanie portalami www grupy, usługami oraz integracją systemów IT.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?