TP stymuluje sprzedaż bonami Sodexo

Publikacja: 30.07.2010 11:25

[b]Telekomunikacja Polska[/b] rozpoczyna 1 sierpnia promocję usług telefonii stacjonarnej, w ramach której oferuje abonentom bony Sodexo w zamian za zawarcie umowy na okres od 12 do 24 miesięcy. Wartość bonu zależy od wybranego planu abonamentowego i wynosi od 50 zł do 250 zł. Promocją objęte są nie tylko wyższe, ale również podstawowe plany telefoniczne z oferty TP. Warunkiem jest przynajmniej 12-miesięczna umowa o świadczenie usług.

Według danych z ostatniego raportu TP w II kwartale br. straciła ona 143 tys. klientów detalicznych. W poprzednim kwartale 180 tys., a w jeszcze wcześniejszych kwartałach 2009 r. po 200 tys. abonentów. Łącznie liczba łączy głównych obsługowanych przez TP (POTS, ISDN 2B+D, ISDN 30B+D) spadła już poniżej 7 mln.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem