Reklama
Rozwiń
Reklama

TP stymuluje sprzedaż bonami Sodexo

Publikacja: 30.07.2010 11:25

[b]Telekomunikacja Polska[/b] rozpoczyna 1 sierpnia promocję usług telefonii stacjonarnej, w ramach której oferuje abonentom bony Sodexo w zamian za zawarcie umowy na okres od 12 do 24 miesięcy. Wartość bonu zależy od wybranego planu abonamentowego i wynosi od 50 zł do 250 zł. Promocją objęte są nie tylko wyższe, ale również podstawowe plany telefoniczne z oferty TP. Warunkiem jest przynajmniej 12-miesięczna umowa o świadczenie usług.

Według danych z ostatniego raportu TP w II kwartale br. straciła ona 143 tys. klientów detalicznych. W poprzednim kwartale 180 tys., a w jeszcze wcześniejszych kwartałach 2009 r. po 200 tys. abonentów. Łącznie liczba łączy głównych obsługowanych przez TP (POTS, ISDN 2B+D, ISDN 30B+D) spadła już poniżej 7 mln.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama