Reklama

TP stymuluje sprzedaż bonami Sodexo

Publikacja: 30.07.2010 11:25

[b]Telekomunikacja Polska[/b] rozpoczyna 1 sierpnia promocję usług telefonii stacjonarnej, w ramach której oferuje abonentom bony Sodexo w zamian za zawarcie umowy na okres od 12 do 24 miesięcy. Wartość bonu zależy od wybranego planu abonamentowego i wynosi od 50 zł do 250 zł. Promocją objęte są nie tylko wyższe, ale również podstawowe plany telefoniczne z oferty TP. Warunkiem jest przynajmniej 12-miesięczna umowa o świadczenie usług.

Według danych z ostatniego raportu TP w II kwartale br. straciła ona 143 tys. klientów detalicznych. W poprzednim kwartale 180 tys., a w jeszcze wcześniejszych kwartałach 2009 r. po 200 tys. abonentów. Łącznie liczba łączy głównych obsługowanych przez TP (POTS, ISDN 2B+D, ISDN 30B+D) spadła już poniżej 7 mln.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama