Aktualizacja: 01.07.2025 00:00 Publikacja: 30.07.2010 14:28
Firma wylała kubeł zimnej wody na entuzjastów Location Based Services, rekomendując operatorom ograniczenie rozwoju zaawansowanych usług lokalizacyjnych co najwyżej do konsumenckich testów. Powód? Nawet w USA, najbardziej pod względem usług rozwiniętym rynku mobilnym na świecie, tylko 4 proc. użytkowników korzystała z LBS. Klientów jest po prostu zbyt mało. Także w Polsce. A ślad po Belysio zaginął.
Oczywiście, gracze nie rezygnują. Alcatel Lucent kilka dni temu zachwalał technologie dostarczania reklam związanych z lokalizacją nie tylko na telefony, ale też np. ekrany w środkach komunikacji, czy taksówkach. „Wysiądź teraz, po drugiej stronie ulicy pizza 50 proc. tańsza”. Kuszące, ale biznesowe zbilansowanie jest nieoczywiste.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas