Powstaje kodeks dobrych praktyk dla usług dodanych

Publikacja: 12.10.2010 17:50

[b]Rada Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji[/b] [link=http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead17&news_cat_id=13&news_id=5328&layout=0&page=text]zatwierdziła Kodeks Jakości Świadczonych Usług Dodanych[/link], który ma stanowić wewnętrzną regulację branżową dla świadczenia usług za pośrednictwem numerów telefonicznych o podwyższonej opłacie. Chodzi m.in. o infolinie rozrykowe, loterie SMS, serwisy z dzwonkami i logotypami do telefonów komórkowych, usługi dostępne za pośrednictwem dialerów, płatny dostęp do serwisów internetowych itp. Jak podaje Izba celem wprowadzenie tej autoregulacji jest m.in. „zwiększenie zaufania klientów, wiarygodności dostawców i jakości świadczonych usług dodanych”.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Jaką Vitarą na różne tereny? Przewodnik po możliwościach Suzuki
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Psychologia natychmiastowej gratyfikacji w erze cyfrowej