Powstaje kodeks dobrych praktyk dla usług dodanych

Publikacja: 12.10.2010 17:50

[b]Rada Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji[/b] [link=http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead17&news_cat_id=13&news_id=5328&layout=0&page=text]zatwierdziła Kodeks Jakości Świadczonych Usług Dodanych[/link], który ma stanowić wewnętrzną regulację branżową dla świadczenia usług za pośrednictwem numerów telefonicznych o podwyższonej opłacie. Chodzi m.in. o infolinie rozrykowe, loterie SMS, serwisy z dzwonkami i logotypami do telefonów komórkowych, usługi dostępne za pośrednictwem dialerów, płatny dostęp do serwisów internetowych itp. Jak podaje Izba celem wprowadzenie tej autoregulacji jest m.in. „zwiększenie zaufania klientów, wiarygodności dostawców i jakości świadczonych usług dodanych”.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont