Reklama
Rozwiń
Reklama

Powstaje kodeks dobrych praktyk dla usług dodanych

Publikacja: 12.10.2010 17:50

[b]Rada Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji[/b] [link=http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead17&news_cat_id=13&news_id=5328&layout=0&page=text]zatwierdziła Kodeks Jakości Świadczonych Usług Dodanych[/link], który ma stanowić wewnętrzną regulację branżową dla świadczenia usług za pośrednictwem numerów telefonicznych o podwyższonej opłacie. Chodzi m.in. o infolinie rozrykowe, loterie SMS, serwisy z dzwonkami i logotypami do telefonów komórkowych, usługi dostępne za pośrednictwem dialerów, płatny dostęp do serwisów internetowych itp. Jak podaje Izba celem wprowadzenie tej autoregulacji jest m.in. „zwiększenie zaufania klientów, wiarygodności dostawców i jakości świadczonych usług dodanych”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama