Powstaje kodeks dobrych praktyk dla usług dodanych

Publikacja: 12.10.2010 17:50

[b]Rada Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji[/b] [link=http://www.piit.org.pl/piit2/index.jsp?place=Lead17&news_cat_id=13&news_id=5328&layout=0&page=text]zatwierdziła Kodeks Jakości Świadczonych Usług Dodanych[/link], który ma stanowić wewnętrzną regulację branżową dla świadczenia usług za pośrednictwem numerów telefonicznych o podwyższonej opłacie. Chodzi m.in. o infolinie rozrykowe, loterie SMS, serwisy z dzwonkami i logotypami do telefonów komórkowych, usługi dostępne za pośrednictwem dialerów, płatny dostęp do serwisów internetowych itp. Jak podaje Izba celem wprowadzenie tej autoregulacji jest m.in. „zwiększenie zaufania klientów, wiarygodności dostawców i jakości świadczonych usług dodanych”.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku