Cisco: polskie firmy chcą usług online

Publikacja: 09.12.2010 17:11

Zwiększające się zapotrzebowanie na usługi online – to główny wniosek z ankiety, jaką na niereprezentatywnej grupie ponad 700 przedstawicieli polskich firm przeprowadziło [b]Cisco[/b]. Usługami, jakie cieszą się największym zainteresowaniem badanych, to przede wszystkim bankowość internetowa (60 proc. Badanych), zakupy online (51,3 proc.). Rola tych ostatnich bardzo wzrosła od poprzedniej ankiety Cisco z 2008 r. Wtedy zainteresowanie zakupami online wykazało zaledwie 8 proc. badanych.

Więcej informacji, m.in. na temat czasu spędzanego dziennie w sieci, można znaleźć w informacji prasowej Cisco.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić